سه ماهه نخست سال؛

هشت طرح عمرانی بالغ بر 10میلیارد ریال در هشترود تصویب و اجرا شد

سخنگوی شورای شهر هشترود گفت: هشت طرح عمرانی با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در سه ماهه نخست سالجاری در شهرداری هشترود تصویب و به مرحله اجرایی در آمد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۷۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

سیده زهرا طاهری موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این طرح ها شامل بازسازی، آسفالت ریزی، جدول گذاری، رفوژ خیابان های شهید رجایی، پرستار و دانشگاه و همچنین اصلاح و لکه گیری معابر سطح شهر، تکمیل زباله خانه، کف پوش گذاری و همچنین ساماندهی یادمان شهدا می باشد.

وی ادامه داد: طبق برنامه های تدوین شده و بودجه ریزی، در خصوص طرح های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و فرهنگی، اجتماعی تلاش شده تا همه سطح حوزۀ شهر نسبت به نیازسنجی شهروندان و موقعیت ایجاد شده ، خدمات رسانی شود.

طاهری موسوی اضافه کرد: تقسیم عادلانه خدمات شهری، طرح های عـمرانی و فـرهنگی، اجتمـاعی یکی از مــهم ترین برنامه های شورا و شهرداری می باشد.

سخنگوی شورای شهر هشترود اجرای طرح ‌های فرهنگی را از اولویت‌های کاری شهرداری و شورا عنوان و بیان کرد: توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و اجرای طرح‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری شورا و شهرداری قرار گرفته که در این راستا با همه توان این پروژه‌ها را پیگیری تا به نتیجه برسد.

وی خواستار اختصاص بودجه ازسوی فرمانداری برای پروژه امامزادگان سید کمال الدین و سید جمال الدین را شد و گفت: با توجه به قرار گرفتن این امامزادگان در مرکز شهر در صورت اختصاص بودجه کافی برای تملک خانه های اطراف این امامزاده می تواند به مرکز فرهنگی و تفریحی تبدیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها