کارشناس رسانه در جمع پایوران تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) گفت: امپراطوری رسانه ای نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل یکی از ارکان توجیه گر ظلم به ملت های مظلوم و تحت ستم است.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزشی عملیات روانی ویژه پایوران تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این کارگاه  آموزشی مهدی حقوردی طاقانکی در ابتدا به تبیین وجه اشتراک و افتراق جنگ روانی، عملیات روانی و جنگ نرم پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به جنگ رسانه ای با پخش فیلم به مصادیقی از این جنگ رسانه ای در موضوع سوریه اشاره کرد.

حق وردی با اشاره جنگ رسانه ای خصوصا در فضای مجازی، یکی از روش های مقابله را ارتقای سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی  اقشار مختلف مردم بویژه نیروهای نظامی دانست.

 این کارشناس رسانه و مسایل فرهنگی تاکید کرد: با ارتقای سواد رسانه ای این توانایی برای مخاطب ایجاد می شود که علاوه بر مدیریت صحیح استفاده از رسانه ها در خصوص تجزیه و تحلیل محتواها به عنوان کاربر فعال اقدام نماید.

این کارشناس رسانه به موضع گیری های دوگانه رسانه های غربی و آمریکایی در قبال وقایع و رویدادهای جهانی اشاره کرد و گفت: امپراطوری رسانه ای در اختیار نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل قرار دارد و یکی از ارکان توجیه گر ظلم به ملت های مظلوم و تحت ستم است.

وی بوق های تبلیغات رسانه ای نظام استکباری را ابزاری برای تحمیل اراده قدرت های ظالم به ملتهای دیگر دانست و گفت: رسانه های غربی تلاش می کنند با تغییر سبک زندگی دیگر ملتها، بویژه مسلمانان جهان، زائقه آنها را تغییر داده و ارزش های اسلامی را در جامعه کم رنگ کرده یا از بین ببرند.

پاسخ به پرسش های حاضران از دیگر بخش های این کارگاه آموزشی بود.

ارسال نظرات