خبرهای داغ:
مسئول نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه صنعت نفت خوزستان گفت:مردم با بصیرت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در مقابل فتنه هاو توطئه های آمریکای جنایتکار ایستادگی و مبارزه می کنندو انتظار می رود مسئولان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم و برای رفع مشکلات تلاش های دوچندانی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۳۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم افشای حقوق بشر آمریکا و استکبارستیزی مردم هندیجان پیش از ظهر دوشنبه با حضور مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت خوزستان،معاون فرماندار،امام جمعه موقت،فرمانده ناحیه سپاه و مسئولان محلی ،بسیجیان ورزمندگان ،آحاد مردم وگردان های الی بیت المقدس شهری و روستایی و گردان عملیاتی امام رضا (ع) و خانواده های معظم شهدا در سالن همایش خلیج فارس ارشاداسلامی هندیجان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سجاد علوی کیل دراین مراسم استکبارستیزی اظهار کرد:دشمن از تمام راه ها به دنبال تخریب ایران اسلامی هست و در مسائل تحریمات آمریکای جنایتکار دست به کارهای ظالمانه زده واز اوایل انقلاب تا کنون همه نوع جنایت از خودش نشان داده است ولی ملت مبارزه ایران با پیروی از ولایت فقیه در مقابل این ظلم ها ایستادگی می نماید.

وی افزود:در دوران هشت سال دفاع مقدس آمریکای در کنار رژیم بعثی بود و از هیچ کمکی به صدام کوتاهی نکرد ولی سر انجام صدام به کجا کشیده شد و ملت ایران با توکل بر خداوند همچنان سر افزار و با اقتدار به راه خود ادامه می دهد و آمریکا به تعبیر امام راحل هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی بابیان ظلم های آمریکا در ایران اسلامی گفت:آمریکا در به شهادت رسیدن افراد بی گناه در هدف قرار دادن هواپیمامسافربری،ترور شخصیت های مهم نظام همانند شهید بهشتی و شهید رجایی ،تجهیز و حمایت از منافقین کوردل و حمایت از صدام ملعون نقش داشت و اکنون تحریم های ظالمانه همه این موارد توسط آمریکا انجام گرفته است.

علوی کیا مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت خوزستان عنوان کرد:مسئولان بایستی با مردم باشند و مانند دوران جنگ تحمیلی در خط مقدم وبرای رفع مشکلات مردم نسبت به گذشته تلاش های دوچندانی داشته باشند و مردم همیشه قدر شناس نظام و خدمتگزاران هستند و مطمئنا هیچگاه اجازه تهدید به دشمنان اسلام را نخواهند داد.

وی بااشاره به حمایت از دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل بیان کرد:دشمنان از ایران اسلامی حراس دارند و سدی در مقابل منافع پلید خود می بیند ولی ملت ایران به همراه مسئولان از دستاوردهای انقلاب و اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا با جان ودل حمایت ودفاع می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها