خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: امام جمعه خرمشهر با حضور میدانی خود در پروژه غدیر به مدیران جمهوری اسلامی پیام داد که این راه و رسم مدیریت است.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۸۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز اظهار کرد: باید امام صادق(ع) را بهتر بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم و باید بدانیم که چه تعداد زیادی حدیث از این امام بزرگوار ذکر شده است.

وی افزود: سازمان مالیاتی ما باید با گردن کلفت‌ها و متخلفین و کسانی که در آشوب اقتصادی بازار نقش داشته‌اند، محکم‌تر برخورد کند و بیشتر ملاحظه صاحبان مشاغل کوچک را بکند.

امام جمعه موقت اهواز در بحث اصلی خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به اقدام شایسته امام جمعه خرمشهر، گفت: همه باید از پیام مقام معظم رهبری به امام جمعه خرمشهر قدردانی کنیم و بدانیم این پیام مایه افتخار همه خوزستانی‌ها بود.حقیقتا آقای موسوی‌فرد انسان پاک، دلسوز، مؤمن و مردمی است که به‌ویژه به قشر محروم جامعه توجه خاصی دارد.

وی ادامه داد: امام جمعه خرمشهر با حضور میدانی خود در پروژه غدیر به مدیران جمهوری اسلامی پیام داد که این راه و رسم مدیریت است و یک روحانی شیعه و انقلابی اینگونه باید عمل کند و البته ما از همه عزیزانی که در این پروژه زحمت کشیدند قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: ما دست کارگرانی که در دمای بالای 50 درجه زحمت کشیدند می‌بوسیم و آن‌ها باید بدانند جهاد کرده‌اند. پیام پروژه غدیر این است که از استمرار حرکت امام علی(ع) که ولایت فقیه است تبعیت کنید و نگاه امید خود را به خارج از کشور کم کنید، تا بتوانید کارهای بزرگ کنید.

امام جمعه موقت شهرستان اهواز بیان کرد: نخیلات کشاورزان در بسیاری از مناطق و در اطراف آبادان و خرمشهر به‌خاطر مسئله آب شور آسیب دیده‌اند که از مسئولین می‌خواهیم پیگیری کنند.

وی افزود: باید ببینیم مشکل کجاست، آیا مشکل ما آمریکا است؟ خیر، امروز ما بیش از هر زمان مطمئنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وزیر دفاع آمریکا چندی پیش با حضور در خلیج فارس گفت آمده‌ایم قدرت بازدارندگی خود در برابر ایران را افزایش دهیم که این به آن معنا است که اگر نجنبیم زیر چرخ اراده ایران له خواهیم شد.

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: همین‌جا به رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه می‌گویم که FATF اگر بنا است عزت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کند، این را بدانید ملت ما هیچ‌گاه زیر بار چنین قراردادی نخواهند رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها