باقر زاده با اشاره به بخشی از عملکرد خود در مدت ۲۵ ماهه خدمت در فریدونکنار خاطرنشان کرد: تشکیل گروه جهادی و ساخت بیش از ۲۵ خانه محروم، تغییر سایت اتاق فرماندهی، پیگیری برای تغییر سایت ساختمانی ناحیه بخشی از عملکرد این ناحیه بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۳۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرزاده فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار در مراسم خداحافظی خود از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: فریدونکنار دارای ۲۵ هزار بسیجی با ۷۵ پایگاه، ۶ حوزه مقاومت و سه گردان بیت‌المقدس و یک گردان الزهرا که خدمات سپاه در این مجموعه قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به بخشی از عملکرد خود در مدت ۲۵ ماهه خدمت در فریدونکنار خاطرنشان کرد: تشکیل گروه جهادی و ساخت بیش از ۲۵ خانه محروم، تغییر سایت اتاق فرماندهی، پیگیری برای تغییر سایت ساختمانی ناحیه بخشی از عملکرد این ناحیه بوده است.
 
فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار تصریح کرد: پیگیری برای ساخت درمانگاه، تشکیل و همراهی اجرای موکب خدام الحسین، کسب رتبه های اول تا سوم رزمایش شباب، بازسازی واقعه غدیر، اعزام چندین گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه از دیگر فعالیت های انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها