دکتر سلیمی با انتقاد از دولت گفت :در بحث برق ما سالانه 10 درصد افزایش مصرف در کشور داریم ولی متاسفانه در 5 ساله گذشته در خصوص مولدهای برق دولت کم کاری کرده و به این دلیل امروز در فصل گرما باید قطعی برق داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حجت الاسلام دکتر علیرضا سلیمی نماینده ی مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه دلیجان مشکل اصلی کشور را نفوذ دانست و گفت : ما در کشور بن بست نداریم نه در سیاست داخلی ، نه در سیاست خارجی و نه در اقتصاد و مشکل اصلی کشور که مانع حرکت صحیح می شود مسئله ی نفوذ است.

سلیمی با اشاره به سالگرد توافق برجام گفت: در مسئله ی توافق برجام علی رغم تاکید مقام معظم رهبری تضمین های لازم از طرف مقابل گرفته نشد و به همین دلیل آمریکا به راحتی از برجام خارج شد و هزینه ای برای این کار پرداخت نکرد

سلیمی خاطر نشان کرد : در برجام تمام تعهدات ایران به یکباره و اصطلاحا نقد انجام شد اما امتیازات طرف مقابل نسیه بود در صورتی که مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید به صورت گام به گام با طرف مقابل حرکت می کردیم.

دکتر سلیمی با انتقاد از دولت افزود :در بحث برق ما سالانه 10 درصد افزایش مصرف در کشور داریم ولی متاسفانه در 5 ساله گذشته در خصوص مولدهای برق دولت کم کاری کرده  و به این دلیل امروز در فصل گرما باید قطعی برق داشته باشیم.

نماینده ی مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : دستور رئیس جمهور به وزرای اقتصادی برای معرفی اخلالگران به قوه قضائیه قابل تقدیر است و امیدواریم با کسانی که اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده اند برخورد قاطع صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات