کاظمی در بازدید از میدان میوه و تره بار جلال آل احمد با اشاره به طرح‌ها و فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار عنوان کرد سازمان تاثیر مثبتی بر اقتصاد و فرهنگ مصرف شهروندان دارد
کد خبر: ۹۰۳۹۰۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، دکتر خلیل الله کاظمی در بازدید از میدان میوه و تره بار جلال آل احمد با اشاره به این که سازمان مدیریت میادین نوک پیکان ارائه خدمات شهری است گفت: این سازمان هم در حوزه اقتصاد شهری و رضایتمندی شهروندان نقش مهمی دارد و هم یکی از بخش‌های فرهنگی حوزه خدمات شهری محسوب می‌شود.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه به نقش سازمان مدیریت میادین در اصلاح الگوی مصرف و تغذیه سالم شهروندان اشاره کرد و افزود: با توجه به عملکرد سازمان مدیریت میادین به نظر می‌رسد با یک استراتژی درست، سرمایه گذاری‌ها در مسیر تکریم شهروندان پیش می‌رود که تاثیرات آن به سرعت قابل مشاهد است.
دکتر کاظمی با اشاره به طرح دستچین اظهار داشت: اجرای طرح دستچین نه تنها با کاهش دور ریز و پسماند به نهادها و سازمان های مسئول و مدیریت شهری کمک می‌کند، بلکه شهروندان فرصت می‌یابند تا به اندازه نیاز و کیفیت دلخواه خود مایحتاجشان را تهیه نمایند که بر اقتصاد خانوار و فرهنگ مصرف تاثیر مثبتی دارد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف عمده مدیریت شهری تامین آسایش شهروندان است، گفت: طرح میوه رایگان برای کودکان و اتاق مادر و کودک در جهت تامین آسایش شهروندان و مادران است که سازمان مدیریت میادین در اجرای این طرح‌ها پیشرو است و لازم است سازمان‌های دیگر نیز برای اجرای چنین طرح‌هایی اقدام کنند.
مشاور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به طرح سبزی بدون گل و ریشه به عنوان یک طرح مهم در حفاظت از خاک حاصلخیز گفت: در همه جای دنیا قوانین سختگیرانه‌ای برای حفاظت از خاک وجود دارد و امیدواریم طرح سبزی بدون گل و ریشه که علاوه بر تاثیرات مثبت بر اقتصاد خانوار و کاهش ورود انواع آلودگی‌ها به درون خانه، موجب حفظ خاک حاصلخیز کشور می‌شود در همه شهرهای کشور اجرا شود.
گفتنی است، در این بازدید که توسط معاونت‌های خدمات شهری کلانشهرها صورت گرفت، علی عفتی معاون بهره برداری و بهداشت سازمان ضمن همراهی بازدیدکنندگان در خصوص روند فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال نظرات