خبرهای داغ:
تعداد 50 فرزند خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین در سه ماهه نخست سال ۹۷ از تسهیلات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه سربازی بهره مند شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: تعداد 50 فرزند خانوارهای تحت حمایت در استان طی سه ماهه نخست امسال از تسهیلات معافیت، انتقال و کاهش تعرفه سربازی بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه 19 نفر از این مددجویان از خدمت سربازی معاف شده اند، عنوان کرد: بر اساس قانون یکی از پسران زنان سرپرست خانوار و تنها فرزند پسر خانوارهای مددجویی که دارای سه خواهر باشد از خدمت سربازی معاف می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: همچنین از ابتدا تا پایان خرداد ماه سال جاری 23 مددجو قزوینی به نزدیکترین یگان خدمتی محل سکونت و دو نفر نیز از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت برخوردار شده اند.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات این نهاد طی تفاهم نامه های منعقد شده بین کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه به مددجویان مشمول سربازی ارائه می شود، تاکید کرد: هدف از ارائه تسهیلات سربازی به فرزندان پسر خانوارهای مددجو توانمندی اقتصادی این خانوارها است.
صیادی یادآورشد: فرزندان برخوردار از معافیت، کاهش تعرفه و انتقال محل خدمت می توانند از تسهیلات اشتغال این نهاد نیز برای ایجاد فرصت های شغلی و درآمدزایی پایدار بهره مند شوند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها