خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گفت: ۱۵۰۰ دانشجوی جهادگر قزوینی در قالب ۳۳ گروه به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: فعالیت دانشجویان جهادگر استان قزوین را در تابستان سال جاری مناطق طارم، آوج، آب گرم، ضیاءآباد ، بویین زهرا و الموت شرقی-غربی انجام می‌گیرد.
وی افزود: اردوهای جهادی در تابستان سال جاری با اعزام ۱۵۰۰ دانشجوی جهادگر قزوینی در قالب ۳۳ گروه به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با بیان اینکه این اردوها ۷ تا ۱۰ روزه خواهد بود، اذعان کرد: ۳ گروه در حوزه پزشکی و دندانپزشکی، ۱۲ گروه در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی، ۳ گروه در حوزه اقتصاد مقاومتی و ۱۵ گروه در حوزه‌های مختلف عمرانی و ساخت و ساز به فعالیت می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها دانشجویان غیربسیجی هم فعالیت دارند، بیان کرد: دوره‌های بسیج سازندگی محدود به حوزه‌های عمرانی نیست، بلکه افراد جهت کار در تمام حوزه‌های تعریف شده حضور خواهند یافت.
این مسئول تصریح کرد: خدمات رسانی به روستاها معمولا به صورت متمرکز و جداگانه است، اما برای بهره مندی از خدمات پزشکی ممکن است افراد به یک روستای مرکزی مراجعه کنند.
مسئول ناحيه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان قزوين در پایان گفت: به لطف خدا و با حمايت سپاه و روساي محترم دانشگاه‌ها از فردا 8 مرداد الي 28 شهريورماه 1500نفر از دانشجويان داوطلب و جهادگر بسيجي در قالب 33 گروه جهادي درعرصه‌هاي بهداشتي درماني، عمراني و فرهنگي آموزشي در مناطق محروم بخش‌هاي (طارم،آبگرم،الموت غربي و شرقي) فعاليت خود را آغاز خواهند کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها