خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عمار:

وزیر میلیاردر درد مستضعفان را نمی تواند درک کند

فرمانده قرارگاه عمار گفت: مدیریت غیر انقلابی سبب فقر و فروپاشی جامعه می شود چون در تمام کارها منفعت فرد بر جامعه اولویت دارد.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در نشست مدیریت انقلابی حلقه گمشده در اقتصاد که در مسجد امام جعفر صادق(ع) انجام شد گفت: وزیری که ۱۲۰۰میلیارد تومان ثروت دارد درد مستضعفان را نمی فهمد و نتیجه کارش له شدن جامعه است.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی طائب دربرنامه نشست مردمی مدیریت انقلابی؛ گمشده اقتصاد در خصوص مدیریت انقلابی گفت: پیامبر اسلام هم یک مدیر انقلابی بود و چون مدیریت انقلابی کار برای خدا انجام می دهد بن بستی در کارهایش وجود ندارد اما در مدیریت غیر انقلابی کار برای رضای خدا نیست بلکه منفعت محور است.
وی در ادامه اظهار داشت: مدیریت غیر انقلابی سبب فقر و فروپاشی جامعه می شود چون در تمام کارها منفعت فرد بر جامعه اولویت دارد.
وزیری که ۴۵۰میلیاردتومان و ۱۲۰۰میلیارد تومان ثروت دارد معلوم است که از کجا آورده است این نوع نگاه حاصل مدیریت غیر انقلابی بوده که شکاف بین فقر غنا را زیاد کرده است.
طائب تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس برخی از فرماندهان بیش از ۳ روز بود نخوابیده بودند تا بتوانند کار جهادی و مدیریت انقلابی کنند. وقتی امام قطعنامه را پذیرفت، میرحسین موسوی با وزرا جهت توجیه فرماندهان به اهواز رفتند که سردار سلیمانی و علی فضلی در زمین گلف اهواز جلسه داشتند، تمام مسیر را با کولر گازی از تهران تا اهواز طی کردند اما مسیر ۱۵۰متری تا سالن جلسات را که کابینه موسوی طی کردند یکی از وزرا گفت: تو این گرما ما را برداشتند آوردند، خودشان می آمدند تهران!
سردار فضلی می گوید امام به درستی قطعنامه را قبول کردند زیرا با وزرایی مانند شما نمی شود جنگ را ادامه داد.
وی افزود: این نوع نگاه و مدیریت انقلابیست که بن بست را می شکند، زیرا کار برای رضای خدا بوده و هر بن بستی توسط خدای متعال باز می شود.
نگاه غربی در اقتصاد در سا ل ۶۵ در کشور پیگیری شد و در دوره هاشمی شدت گرفت، دوره خاتمی قرار شد تمام شود و در دوران روحانی شدت گرفت اما مردم متوجه شدند.
فرمانده قرارگاه عمار گفت: امروز در دنیا جز برترین های موشکی هستیم و آمریکا جرات حمله نظامی به ما را ندارد، در بحث هواپیما سازی هم به مرز خودکفایی رسیده بودیم که با برجام متوقف شد و ۵ سال به تاخیر افتاد.
هر چیزی در این کشور ساخته شده است حاصل مدیریت انقلابی می باشد و مدیریت غیر انقلابی جز چپاول کاری برای کشور نکرده است.
کسانیکه نگاه غربی دارند کپی اقتصاد ورشکسته غرب را به کشور آوردند و تا کنون موفق نبودند.
وی در خصوص جنگ تجاری چین هم گفت: بستن تعرفه بر کالاهای چینی برابر است با ۴۵۰میلیون نفر بیکار که پنجر به گرسنگی حواهد شد و بیش از ۴۵۰میلیون نفر مهاجر به کشورهای اروپایی، آمریکا سرازیر خواهند شد و چهره دنیا دگرگون می شود.
حجت الاسلام طائب در پایان اذعان کرد: وقتی رییس جمهور چین به ترامپ می گوید با آتش بازی نکن منظورش این بود که یک میلیون مهاجر سوری عراقی کل اروپا را به چالش امنیتی تبدیل کرد، حال 450 میلیون نفر چع فاجعه ای را به وجود خواهند آورد؟
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار