خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز :

گروهک تروریستی منافقین شکست خوردگان همیشکی در برابر خروش ملت ایرانند

فرمانده سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز اظهار کرد: گروهک تروریستی منافقین یک گروهک شکست خورده است و تا امروز هم جز چنگ اندازی و توحش کار دیگری انجام نداده است، ملت ما امروز آگاه تر از هر زمان دیگری در برابر هر گونه اقدامی می خروشد و افراد وابسته به این تفکر و گروه آرزوهای خود را در خصوص ایران با خود به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۷۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص عملیات مرصاد و رویارویی تاریخ با منافقان اظهار کرد: دشمنان ملت سر افراز به تصور غلط خود و باور بر این موضوع که چون ایران قطعنامه را پذیرفته ، حتما در موضع ضعف قرار گرفته است، با حمایت های رژیم بعث عراق و آمریکا و متحدانش ، مسلح شده و به خاک ایران عزیز حمله کردند.
طاهرخانی یادآور شد: آنها تصور می کردند که می توانند یک روزه به تهران برسند و خیال می کردند که عوامل داخلی هم در رسیدن به هدف شوم به آنها کمک خواهند نمود.
وی افزود : همان منافقین و خونخواران که هفده هزار نفر از مردم کوچه و بازار و مسئولین ما را به شهادت رسانند، حالا در خارج از خاک ایران مورد حمایت استعمارگران جهان قرار گرفته بودند و خیال می کرند که با این حمایت ایران از مواضع خود عقب خواهد نشست.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تبیین کرد: با درایت حضرت امام و غیرت ملت کشورمان بویژه جوانان و دانشگاهیان با حضور گسترده و پر شور خود و هوشیاری رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد پوزه همه دشمنان ایران و اسلام به خاک مالیده شد.
سرهنگ طاهرخانی در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: گروهک تروریستی منافقین یک گروهک شکست خورده است و تا امروز هم جز چنگ اندازی و توحش کار دیگری انجام نداده است، ملت ما امروز آگاه تر از هر زمان دیگری در برابر هر گونه اقدامی می خروشد و افراد وابسته به این تفکر و گروه آرزوهای خود را در خصوص ایران با خود به گور خواهند برد.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها