خبرهای داغ:
مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های خانه مطبوعات تکریم از قشری است که با تحمل سختی‌های فراوان همواره به دنبال انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی برای مردم هستند.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسن عابدینی از توزیع بیش 10 میلیون تومان سبد کالا بین اصحاب رسانه استان قزوین خبر داد.
مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله اول سبد کالا متشکل از محصولات غذایی در بین اصحاب رسانه عضو خانه مطبوعات توزیع شد.
وی با بیان اینکه توزیع این سبد کالا در چند سال اخیر بی سابقه بوده است، افزود: این محصولات غذایی با حمایت شرکت بیژن و با ارزش ریالی بیش از 500 هزار ریال برای هر خبرنگار تامین شده است.
عضو هیئت مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین اذعان کرد: این سبد کالا، تنها در مرحله اول بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ظرف یک ماه آینده، دو سبد کالای دیگر نیز در میان اصحاب رسانه استان توزیع خواهد شد.
عابدینی بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه‌های خانه مطبوعات تکریم از قشری است که با تحمل سختی‌های فراوان همواره به دنبال انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی برای مردم هستند.
وی جایگاه و شأن اصحاب رسانه استان را قابل توجه دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با حفظ جایگاه و شخصیت رفیع اصحاب رسانه، حمایت لازم را از این قشر داشته باشیم.
مسئول کمیته رفاهی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین در پایان تاکید کرد: تهیه این سبد کالا با تلاش ستودنی رجایی پور مسئول اجرایی خانه مطبوعات صورت گرفته و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها