مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی مازندران دقایقی قبل در گفتگو با بسیج:

جایگاههای مازندران از بنزین کافی برخوردارند/ شرایط جایگاهها تا پایان امروز عادی می شود

تمام جایگاههای عرضه سوخت از بنزین کافی برخوردار بوده و حتی بعضا 50 تا 60 درصد با افزایش توزیع سوخت مواجه هستند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۰۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی مازندران دقایقی قبل در گفتگو با بسیج از عادی شدن شرایط جایگاه های عرضه سوخت تا پایان امروز پنجشنبه یازدهم مرداد ماه خبر داد .

حسینعلی طالبی با اشاره به اینکه برخی جایگاههای عرضه سوخت استان مازندران از دیروز شاهد ازدحام خودرو شده، اظهار داشت: به جهت توجه مردم به برخی شایعات منتشره از سوی معاندین نظام به وسیله فضای مجازی، مانند تلگرام و ... مبنی بر افزایش قیمت سوخت و همچنین کمبود بنزین در کشور، ازدحامی پدید آمد که برای پاسخ به آن وقفه ای در توزیع ایجاد گردید.

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی مازندران تاکید کرد: با تلاش همکاران شرکت و همکاری مضاعف رانندگان سخت کوش و متعهد بخش توزیع سوخت، مشکل وقفه و ازدحام جایگاههای سوخت مازندران تا آخر وقت امروز رفع و شرایط به حالت عادی بر خواهد گشت.

وی بیان کرد: گرچه در شبکه های مجازی برخی معاندین به منظور القاء ناکارآمدی نظام در ارائه خدمات شایسته به مردم از هر حربه ای استفاده می کنند اما مردم باید هوشیارانه با مقایسه واقعیت های موجود نقشه دشمنان را خنثی نمایند.

حسینعلی طالبی با یادآوری اینکه سناریوی ازدحام خودرو در جایگاه های سوخت از رامسر شروع شده و پس از کشانده شدن به استان گیلان مجددا به مازندران و شهرهای مرکزی استان سرایت کرد، گفت: تمام جایگاههای عرضه سوخت از بنزین کافی برخوردار بوده و حتی بعضا 50 تا 60 درصد با افزایش توزیع سوخت مواجه هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها