رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان گناوه گفت: پزشکان جهادگر در این اردوی جهادی به مدت ۲ روز خدمات دندان پزشکی و پزشکی را به صورت رایگان به مردم شریف روستای پوزگاه شهرستان گناوه ارایه نمودند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش  بسیج جامعه پزشکی کشوری خبرگزاری بسیج، دکتر نظری رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان گناوه در خصوص ارایه خدمات آموزشی و بهداشتی درمانی در قالب یک اردوی جهادی گفت:پزشکان جهادگر در این اردوی جهادی به مدت ۲ روز خدمات دندان پزشکی و پزشکی را به صورت رایگان به مردم شریف روستای پوزگاه شهرستان گناوه ارایه نمودند.

ارایه خدمات بهداشتی درمانی  به روستای پوزگاه گناوه
ایشان افزودند :این خدمات به مدت ۲ روز و از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ مرداد ماه و در رشته های دندان پزشکی ،اطفال،ارتوپد و پزشکی عمومی به نیازمندان روستای پوزگاه و مناطق همجوار آن ارایه گردید.
نظری در ادامه اظهار داشت:در حوزه دندان پزشکی خدماتی چون معاینه ،جرم گیری ،ترمیم و کشیدن به همه اقشار به ویژه به جامعه هدف که شامل دانش آموزان ،زنان شیرده و ....ارایه شد.

ارایه خدمات بهداشتی درمانی  به روستای پوزگاه گناوه
ایشان خاطر نشان کرد :ادامه روند درمان نیازمندان در بیمارستان های شهرستان گناوه و مرکز استان پیگیری می گردد.
رئیس بسیچ جامعه پزشکی گناوه در خصوص آمار دریافت کنندگان خدمات گفت: حدود ۲۵۰ نفر از این خدمات تخصصی بهره مند شدند.
ایشان در ادامه ضمن تشکر از همه دست اندارکاران برگزاری این برنامه به صورت ویژه از دانشگاه علوم پزشکی،شبکه بهداشت و درمان،بسیج دانشجویی و بیمارستان امیر المومنین(ع)گناوه،دهیاری ،شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسبج روستای پوزگاه و به ویژه کانون بسبج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر نمود.
دکتر نظری در پایان در خصوص ادامه خدمات بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی دررشهرستان گناوه افزودند: ارایه خدمات این کانون در قالب طرح دکتر شهید رهنمون(جهادگران سلامت) و به صورت ویژه به مناطق جغرافیایی که از قبل مشخص شده اند؛ارایه می گردد.

ارایه خدمات بهداشتی درمانی  به روستای پوزگاه گناوه
ایشان همچنین از همه پزشکان ،پیراپزشکان و پرستاران بسیجی خواست تا در این طرح خداپسندانه شرکت فعال داشته باشند.

ارسال نظرات