نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
افضلی گفت: کالاهای وارد شده را به راحتی می‎توان را سیستماتیک کرد و در صورتی که این اراده وجود داشته باشد که بر تمام اسکله‌ها نظارت دقیق صورت گیرد، در این صورت می توان از احتکار کالا جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۷۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
سید حسین افضلی نماینده مردم فارس در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، مبنی بر اینکه اخبار کشف انبارهای احتکار کالا چه بازخورد مثبت روانی در جامعه ایجاد می‌کند؟ عنوان کرد: بایستی سیستمی قوی، منظم و کارآرا طراحی شود تا همه احساس کنند که امکان احتکار نیست.

وی بیان کرد: انتشار بیش از حد اخبار احتکار تاثیر روانی خوبی در جامعه ندارد و این احساس در ذهن مردم ایجاد می‌شود که همواره برخی از افراد سودجو در نقاط مختلف کشور در حال تخلف هستند.

افضلی با اشاره به اینکه باید راهکاری برای جلوگیری از احتکار کالا کشف شود خاطر نشان کرد: کالاهای وارد شده به داخل کشور بایستی مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

وی در پایان گفت: کالاهای وارد شده را به راحتی می‎توان را سیستماتیک کرد و در صورتی که این اراده وجود داشته باشد که بر تمام اسکله‌ها نظارت دقیق صورت گیرد و کالاهای وارد شده رصد شود تا مردم و افراد وارد کننده کالا به این باور برسند که امکان احتکار کالا وجود ندارد، در این صورت می توان از احتکار کالا جلوگیری کرد.
ارسال نظرات