خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران تا مغزاستخوان آمریکایی ها نفوذ پیدا کرده است زیرا آمریکایی ها هزینه های گزافی برای سرنگونی نظام صرف کردند که در نهایت باعث آبروریزی آنها شده است که نمونه آن در جنگ یمن دیده می شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۳۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: آمریکا به صراحت اعلام کرده نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی ایران جشن ۴۰ سالگی خود را اجرا کند.
وی افزود:آمریکایی ها اطمینان دارند که برگزازی جشن۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران به معنای مرگ کامل فرهنگ و سیاست ضد انسانی غرب است بنابراین برای اینکه خود را از مرگ نجات دهند به دنبال پیاده کردن نقشه های شوم هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد:دلیل دوم این است که آمریکایی ها صداهایی از داخل شنیدند و به نقشه های شوم خود امید بستد لذا برخی اقداماتی کردند که آمریکایی ها را امیدوار کرده است می توانند انقلاب را در ۴۰سالگی از بین ببرند.
معبودی ادامه داد:آمریکایی ها به شدت از چند چیز زجر می کشند و تلاش می کنند از آن خلاص شوند که نخستین آنها اصل پیروزی انقلاب است، انقلاب ما و دستاوردهایش خاری در چشم دشمنان ما است
وی عنوان کرد:دومین چیزی که امریکایی ها را زجر می دهد دستاوردهای عظیم درونی و بیرونی انقلاب اسلامی در این۴۰سال است.
نماینده ولی فقیه در ساه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد:آمریکایی ها می گویند این همه موانع برای ایران ایجاد کردیم اما ایران در رتبه علمی و برخی موارد دیگر نه تنها در منطقه حرف اول را می زند بلکه در جهان نیز حرفی برای گفتن دارد.
معبودی گفت:ماندگاری انقلاب در برابر تمام اقدامات براندازانه سومین چیزی است که به شدت آمریکایی ها را زجر می دهد.
وی با بیان اینکه گسترش نفوذ انقلاب اسلامی هم آمریکایی ها را زجر می دهد، افزود: انقلا ب اسلامی ایران تا مغزاستخوان آمریکایی ها نفوذ پیدا کرده است زیرا آمریکایی ها هزینه های گزافی برای سرنگونی نظام صرف کردند که در نهایت باعث آبروریزی آنها شده است که نمونه آن در جنگ یمن دیده می شود زیرا حماقت دشمن موجب شده یمنی ها امروز عاشق انقلاب اسلامی ایران شوند.
نماینده ولی فقیه در ساه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به امنیت بالایی که در ایران اسلامی برقرار است، اضافه کرد: در میان این دریای طوفان زده این کشتی به آرامی و منطقی در حال حرکت است.
معبودی ادامه داد:یکی دیگر از مواردی که آمریکایی ها را زجر می دهد این است که معتقدند ایران دوباره به صورت یک امپراتوری جدید ظهور پیدا کرده است.
وی عنوان کرد:راهبرد فعلی آمریکا راهبرد مادون جنگ است بنابراین یک سری اقدامات دیگر در دستورکار دارند که گرفتن و یا تضعیف مولفه های اقتدار نظام و گرفتن قدرت دفاعی ایران از آن جمله است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد:امروز جنگ را از داخل کشور به مرزهای اسراییل بردیم زیرا اگر جنگ را به داخل ایران می آوردیم باید هزینه های چندین برابری پرداخت می کردیم.
معبودی گفت:راه اندازی جنگ روانی پیچیده در داخل کشور یکی دیگر از برنامه های دشمنان علیه این نظام است و سعی دارند از نقاط ضعف داخلی استفاده کنند که از آن جمله می توان به فساد اشاره کرد.
وی اظهار کرد:اگر امروز در بخشی از نظام فساد وجود دارد و باید با آن برخورد شود، نشانه زنده بودن نظام است اما دشمن می خواهد از این موضوع به عنوان نقطه ضعف استفاده کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به ترفند دشمنان در سواستفاده از مطالبه گری به حق مردم و تبدیل آن به آشوب عنوان کرد: دشمن سعی دارد این مطالبه گری را به خیابان بکشد تا به هدف خود که نرسیدن انقلاب به جشن چهل سالگی است، برسد.
معبودی تصریح کرد:امروز حضور مردم در خیابان ها برای مطالبه گری به هیچ عنوان صحیح نیست که البته مردم ما بصیرت و نجات به خرج دادند ومسولان ما باید به این نجابت مردم آگاه باشند.
وی گفت:دشمنان نظام برای رسیدن به هدف خود این طرز فکر را القا می کنند که حل تمام مشکلات در عقب نشینی ایران از اسراییل، تعدیل موضع خود در مقابل اسراییل و به رسمیت شناختن این رژیم غاصب است.
نماینده ولی فقیه در ساه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود:القا فروپاشی نظام در ذهن مردم یکی دیگر از برنامه های دشمنان در مقابله با این نظام مقدس است.
معبودی با اشاره به رسالت امروز ما در مقابله با دشمنان نظام اضافه کرد: نخستین رسالت ما بیان عمق دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران برای اقشار مختلف مردم جامعه است.
وی ادامه داد: مردم باید بدانند که مذاکره با آمریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفتی که الان در حوزه های مختلف در پیش گرفتیم.
نماینده ولی فقیه در ساه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:همچنین باید به مردم بگوییم که با مذاکره با آمریکا عزت خود را از دست می دهیم و بدانند که نصرت الهی شامل ما است زیرا انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است و خداوند وعده داده مومنان را یاری می کند.
معبودی یادآور شد:اگر ما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم قطع به یقین دشمنان نظام موفق نمی شوند و ان شاالله این انقلاب نه تنها جشن ۴۰ سالگی خود را برگزار می کند بلکه ۴۰۰ سالگی خود را هم جشن می گیرد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها