خبرهای داغ:
باهمکاری آستان قدس رضوی و ستاد اقامه نماز استان قزوین صورت می گیرد:
کرمی گفت: 300 دانش‌آموز پسر و دختر استان قزوین در روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه سالجاری در قالب 7 کاروان به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۰۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

 
ساسان کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به اجرای طرح زائران مهر بیان کرد: این طرح ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در قالب برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس، توسط شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین و از شهرستان های قزوین، اقبالیه، آوج  اجرا می‌شود.
 
وی گفت: در طرح زائران مهر، دانش‌آموزان زیارت اولی، نخبه و دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین اظهار کرد: 300 دانش‌آموز پسر و دختر استان قزوین در روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه سالجاری در قالب 7 کاروان به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.
 
کرمی عنوان کرد: از آغاز طرح تاکنون 493 نفر به زیارت امام رضا(ع) اعزام شده اند و در طول سفر برنامه های فرهنگی از قبیل بازدید از موزه و مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی، اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا علیه السلام از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفرها است.
 
این مسئول در خصوص ترکیب بندی کاروان ها یادآور شد: هر کاروان دارای یک مسوول کاروان، یک روحانی و دو مربی می باشد که در طول سفر دانش‌آموزان را همراهی خواهند کرد.
 
گفتنی است اردو های زائران مهر با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی و ستاد اقامه نماز استان قزوین برگزار می شود.
 
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها