خبرهای داغ:
امام جمعه ورزقان در آیین کلنگ زنی کارخانه هیپ لیچینگ مس سونگون در این شهرستان، با تاکید بر اینکه تلاش بیشتر مسئولان برای فقرزدایی ضروری است، گفت: مسئولان باید با وحدت و همدلی و تلاش شبانه روزی خود موجب رشد فرهنگی و مادی مردم شوند چرا که یکی از وظایف دولت اسلامی فقر زدایی است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۴۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی پورمحمد افزود:  یکی از راه‌های حل مشکلات مالی کمک به نیازمندان است زیرا روایات اسلامی و آیات قرآنی این مسأله را تأیید می‌کند و باید فعالان اقتصادی به این امر توجه ویژه ای داشته باشند. 
 
وی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی به سوی فقر زدایی قدم برداریم افزود: منطقه ورزقان، منطقه زرخیزی است و این تلاش ها و پروژه های موجود نیز کاری ارزنده و خداپسندانه است و مردم منطقه ما انتظار دارند مس سونگون حمایت های خود را بیش از پیش کرده و موجب اشتغال زایی و رفع محرومیت بیشتر در منطقه شود. 
حجت الاسلام پورمحمد در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: زکات یک امر مهم الهی است که اگر ادا نشود نماز افراد مقبول نمی‌شود.
 
وی گفت: باید همه در هر جایگاهی که هستند، برای احیای فرهنگ زکات تلاش و تبلیغ کنند، زیرا نماز وسیله پیوند انسان با خداست و زکات وسیله پیوند انسان با خلق خداست، زکات نه تنها سبب نقصان مال نمی‌شود بلکه زمینه رشد مال را هم فراهم می‌کند. 
ارسال نظرات