امام جمعه موقت تبریز:

جمهوری اسلامی، نظامی پاسخگوست/ امکان مذاکره با امریکا وجود ندارد

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور و حضور آقای روحانی در مجلس برای پاسخگویی، گفت: این کار فایده‌های زیادی داشت چراکه اولاً نشان داد نظام جمهوری اسلام یک نظام پاسخگو است و در ثانی اتهامات نسبت به مجلس بی‌اساس است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۹۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مطهری اصل افزود: حرف زدن نمایندگان و شخص رئیس جمهور در مجلس و ارجاع به قوه قضائیه مشکل مردم را حل نمی‌کند بلکه اصل خود قوه مجریه است که باید تغییر اساسی در خود بدهد.

وی با تاکید به اینکه قوه مجریه نباید خود را به مجلس تحمیل کند و هر روز یک وزیر عوض شود، اظهارداشت: یک تغییر اقتصادی در قوه مجریه انتظار می‌رود و باید افراد انقلابی و جوان روی کار بیایند چراکه پاسخگویی با متانت هیج فایده‌ای ندارد و باید قوه مجریه متوجه اهمیت موضوع شود که اگر مجلس که صدای مردم است از حرف‌های رئیس جمهور قانع نشده، پس باید تغییرات اساسی در خود بدهد.

حجت الاسلام مطهری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره با امریکا، بیان کرد: مطابق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، دوست و دشمن بدانند آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و به هیچ عنوان با این خبیث که آشکارا با ایران خصومت می‌کند، امکان مذاکره وجود ندارد و در هیچ سطح و هیچ وقت هم  وجود نخواهد داشت.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز در ادامه، به محاکمه اخلالگران اقتصادی را مورد اشاره کرد و اظهارداشت: این کار بسیار خوب در وقت خود انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه فشارهای درست و نادرست علیه قوه قضائیه شروع شده بود، این کار بهترین زمان برای برگرداندن اعتماد مردم نسبت به قوه قضائیه بود تا هرچه سریع‌تر مفسدان کشور را به اشد مجازات برسانند.

حجت الاسلام مطهری‌اصل ادامه داد: البته معرفی دو قاضی فاسد توسط قوه قضائیه بسیار امیدوارکننده بود، باید افراد دولتی و مردمی که به هیچ چیز جز پول ارزش نمی‌دهند، دستگیر شده و اشد مجازات برای آنها اعمال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها