فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : 40 گروه بسیجی به اردوهای جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)۲ در نقاط حاشیه نشین کرج اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۴۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار زنجانی  همزمان با آغاز رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2" در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور آحاد بسیجیان و گردان بیت المقدس بسیج ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد .

اعزام 40 گروه جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)

 وی گفت : هدف ازبرگزاری این رزمایش را ارتقاء امنیت پایدار، انسجام وتقویت روحیه ملی وتغییررویکرد دشمنان نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) افزود : همزمان با این رزمایش به منظور خدمت رسانی ومحرومیت زدایی قریب به 40 تیم جهادی تاپایان شهریور به مناطق محروم و حاشیه شهر کرج اعزام خواهند شد.

اعزام 40 گروه جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)

پاسدار زنجانی ادامه داد : 16 گردان در این رزمایش که با هدف تقویت بنیه دفاعی و عملیاتی نیروهای بسیج و سپاه در حال برگزاری است، شرکت دارند .

وی با اشاره به آمادگی بسیج برای خدمت خالصانه و صادقانه به جامعه، اظهار داشت: توانمندهای بسیج در عرصه خدمت رسانی به بخش های مختلف بسیار بالا و قابل توجه است. 

اعزام 40 گروه جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)
فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای بسیج و سپاه برای حل بسیاری از مشکلات گره گشاست.


وی گفت : به دشمنان انقلاب اعلام می کنیم که تا پای جان پای آرمان های نظام خود ایستاده ایم و همواره تابع منویات مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و اذعان داشت: این رزمایش با عنوان یاوران انقلاب و با حضور گردان های بیت المقدس برادران و گردان کوثر خواهران با شعار وحدت،‌ بصیرت و اقتدار بسیج برگزار می شود.

 اعزام 40 گروه جهادی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص)
وی گفت: هدف از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس بالابردن توان رزم گردان های بسیج، پیاده سازی و اجرای آموزش های داده شده، سازماندهی،  ارتقاء و حفظ آمادگی در راستای هماهنگی و انسجام گردان ها و نمایش اقتدار بسیج است که همزمان در شهرستان کرج و کل استان البرز  برگزار گردیده است.


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد: برگزاری صبحگاه، دوره های آموزشی، اجرای برنامه های عملی و تاکتیکی و برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های که در طول رزمایش اجراشده است.

 

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها