خبرهای داغ:
با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان،

برگزاری جشن تجلیل از رتبه های برتر جشنواره بین المللی خورشید ولایت در شاهرود

از ۱۱ برگزیده کشوری جشنواره بین‌المللی خورشید ولایت شهرستان شاهرود با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۶۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشن بزرگ تجلیل از رتبه‌های برتر "یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خورشید ولایت" در سالن اجتماعات شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم قاسم شریفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با رضایت بخش خواندن وضعیت پرورشی استان، کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان استان سمنان در جشنواره بین اللمللی "خورشید ولایت" را در بین استان‌های بزرگ کشور کاری بزرگ و ارزشمند دانستند.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز با تقدیر و تشکر از دانش آموزان که رتبه‌های برتر استانی و کشوری را مسابقات فرهنگی و هنری کسب کرده اند از آن‌ها خواست برای ساخت آینده نظام اسلامی خوب درس خوانده و به معلمان و اولیا خود احترام بگذارند.
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از نفرات برتر مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری در رشته‌های فرهنگی و هنری و برگزیدگان جشنواره خورشید ولایت تقدیر شد.
گفتنی است از ۱۳ مقام کشوری استان در این جشنواره، ۱۱ مقام دستاورد شهرستان شاهرود بوده است.
 
برگزاری جشن تجلیل از رتبه های برتر جشنواره بین المللی خورشید ولایت در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها