خبرهای داغ:
تامل عاشورایی:

عصای موسی برنیل، خون حسین برفرات

این بار داستان حضرت یحیی تکرار شد تا امت به خواب رفته بنی اسراییل را بیدار کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۷۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

خبرگزاری بسیج قزوین: در روایات یهودیان و مسیحیان و اهل سنت آمده است که روز عاشورا روزی است که حضرت موسی نیل را شکافت و قوم خود را از آن عبور داد و فرعونیان در آن غرق شدند به همین خاطر یک روز قبل و یک روز بعد از عاشورا را هم روزه می گرفتند .
فلسطین اشغال می شود و نیل پس از ۳۵۰۰سال دوباره به تسخیر بنی اسراییل در می آید اما فرات با بن بست خون پاک ترین انسانها به آرزوی محال جبهه کفر تبدیل می شود.
اما حسین(ع) به راه افتاد تا همانند موسی نبی فرات را بشکافد تا قوم خویش که همان امت محمد بود را نجات دهد با این حال به خاطر ضعف ایمان و دنیازدگی عوام و خواص امت رسول الله فرات نتوانست معجزه کند.
این بار داستان حضرت یحیی تکرار شد تا امت به خواب رفته بنی اسراییل را بیدار کند.
فرات با عصا شکافته نشد بلکه خون ابا عبدالله فرات را تسخیر کرد و سیل خروشان قیام های متعدد راه انداخت و امت تازه بیدار شدند و حکومت را از امامت دریغ داشتند تا اینکه ۱۴۰۰سال از دوران رخوت شیعه گذشت.
روز عاشورا فرشتگان فریاد زدند که مردم امروز مسیح به آسمانها می رود، امروز پاک ترین فرزند رسول الله با خون خویش فرات را می شکافد تا رویای نیل تا فرات یهود به آرزوی محال تبدیل شود.
دقت در تاریخ و پیوند آنان بسیار جالب است! چرا نیل شکافته می شود و بنی اسراییل بر فرعون غالب می گردد اما تفکر صهیون که در کاخ سبز اموی، مروان ومادر یزید که گرداننده صحنه بودند، در فرات به بن بست خون می رسند.
فلسطین اشغال می شود و نیل پس از ۳۵۰۰سال دوباره به تسخیر بنی اسراییل در می آید اما فرات با بن بست خون پاک ترین انسانها به آرزوی محال جبهه کفر تبدیل می شود
چه اتفاق جالبی که نیل تا فرات را آرزوی خویش می دانند و بر پرچم صهیون این هدف نمایان است.
چه تقسیم کاری خدای متعال کرده است یا سناریویی نوشته که هیچ غل و غشی در آن نیست.
نیل را به موسی هدیه داد و فرات را با خون حسین به شیعه داد تا نیل اگر بدون خون شکافته شد اما نیل تا فرات بوی خون می دهد.
چه زیبا می نویسد خدای متعال که روز عاشورا موسی نیل را می شکافد و حسین فرات را با خون خویش رنگین می کند! چقدر شباهت است که انقلاب اسلامی ایران هم پس از ۱۴۰۰سال در روز عاشورا و محرم به پیروزی می رسد.
گویا سقوط دیکتاتورها از فرات و حصارکشی طایفه صهیون در نیل اتفاق می افتد.
آن روز که فرات شکافته نشد عده ای گفتند که بنی هاشم بر لب فرات قربانی شد و ریشه امامت در فرات تمام و خشکانده شد.
همانطور که برای نجات بنی اسراییل خون یحیی بن زکریا نیاز بود برای نجات امامت و اسلام ناب هم خون سید شهدا و ۷۲تن نیاز بود تا یحیی زمان خویش شوند. اما خون یحیی جوشید و مانند رود جاری شد، ۷۰هزار از طایفه بنی اسراییل را قربانی کردند تا خون یحیی آرام شد.
اسلام برای آرامش نیاز به خون پاک ترین ها داشت و مختار هم برای تسکین این خون بیش از ۷۰هزار نفر را از دم تیغ انتقام گذراند تا تسلی بخش خاندان نبوت باشد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها