خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: یکی از آثار مهم اردوهای جهادی این است که به محرومان هم وطن عزیزمان این پیام را انتقال می‌دهد که هنوز افرادی هستند که به فکر آن‌ها و محرومیت زدایی از آن‌ها باشند.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

خانم رمضانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و با خبرنگار بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه رزمایش خدمت رسانی محمد رسول الله به مناطق محروم از نهم تا ۲۹ شهریور در سراسر کشور  توسط بسیجیان در حال برگزاری است بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی محمود آباد نمونه نیز در قالب اردوهای جهادی اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: این اردو به یک روزه به همت بسیجیان پایگاه خواهران فاطمیه به منظور کمک رسانی در چیدن محصولات کشاورزی مناطق محروم اقدام به انگور چینی در روستای رامشان بخش کوهین کردند.
رمضانی بیان کرد: یکی از آثار مهم اردوهای جهادی این است که به محرومان هم وطن عزیزمان این پیام را انتقال می‌دهد که هنوز افرادی هستند که به فکر آن‌ها و محرومیت زدایی از آن‌ها باشند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی محمود آباد نمونه عنوان کرد:  هدف از اجرای این اردوی های جهادی بالا بردن روحیه همکاری، ایثار، گذشت و تقویت روحیه جهادی بین جوانان است که در مدت حضور در اردو نیز حاصل می شود.
وی تصریح کرد:یکی از مهم ترین اهداف و ویژگی های رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج امید بخشی به مردم و مأیوس کردن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.
رمضانی در خاتمه از برگزاری اردوهای جهادی در دیگر مناطق محروم خبر داد که طی این ۲۰ روز رزمایش خدمت انجام خواهد شد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها