فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی با اعزام ۲۵۰ گروه جهادی در قالب 5 هزار نفر به حاشیه شهرها و مناطق محروم استان برای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۵۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

اعزام ۲۵۰ گروه جهادی به حاشیه شهرها و مناطق محروم استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی امروز در رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)۲، در جمع مردم تویسرکان بیان داشت: این گونه رزمایش‌ها و خدمت‌رسانی‌ها توسط 32 استان در سراسر کشور در دست اجرا است.

وی ابراز داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه به خود توانست مدتی پس از آغاز جنگ از سوی عراق، نیروهای خود را سامان دهد و سازماندهی کند و با تاکتیک‌های بسیار پیروزهای چشمگیری از آن رزمندگان اسلام، این روزها هم نمایش اقتدار بسیجیان یادآور همان اتحاد آن روزها خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه هرجا مردم خود به میدان آمدند، ایران اسلامی سرافراز از آن برهه تاریخی بیرون آمده است، افزود: آن روزهای نیروهای مردمی پای کار آمدند و این روزها هم بسیج و نیروی های مردمی وارد صحنه‌های مختلف دفاع از نظام شده‌اند.

وی تصریح کرد: گرچه دشمن با سلاح جنگ اقتصادی به میدان نبرد آمده است، اما جوانان انقلابی ما دست در دست یکدیگر بار دیگر دشمن قسم خورده خود را خوار و ذلیل می‌کنند.

سردار مجیدی با بیان اینکه رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)۲، در سه مرحله شهرستانی، خدمت‌رسانی و رزمایش ۲۰ هزار نفر برگزار می‌شود، گفت: مرحله نخست همین نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان با اجرای برنامه‌های متنوع است.

وی عنوان کرد: مرحله دوم نیز اعزام ۲۵۰ گروه جهادی در قالب 5 هزار نفر به حاشیه شهرها و مناطق محروم استان برای خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: مرحله سوم نیز با حضور ۲۰ هزار نفر بسیجی و اقشار مختلف مردم در هفته دفاع مقدس در سال جاری برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال بار دیگر اتاق‌های دشمن ایجاد شده و می‌خواهد بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازد راه این چیست؟ راه‌حل آن است که همانند دوران دفاع مقدس با اندوخته نیروهای مردمی در برابر آمریکا دوباره می‌ایستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات