به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه ناحیه تربت حیدریه:
به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه ناحیه تربت حیدریه، نشست بصیرتی با موضوع شناخت فرقه ضاله یمانی برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۸۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ناصح پور مربی عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه که بعنوان سخنران مدعو در جلسه حاضرب ود در بحث فرقه ضاله یمانی، اظهار کرد: مهمترین آسیبی که تابعین فرقه یمانی به جامعه می‌زنند این است که غیر خود را تکفیر می‌کنند.

وی در تشریح کامل‌تر فرقه ضاله یمانی، همچنین افزود: قطعا اگر جلو این فرقه و اعتقادات منحرف آن‌ها گرفته نشود، این موضوع به دیگر شهر‌های مهم کشور نیز اشاعه پیدا نموده و کنترل آن‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام ناصح پور در ادامه با اشاره به اینکه کاملا آشکار است که این فرقه و سردمداران آن وابسته و گماشته استکبار جهانی هستند، خاطر نشان کرد: هرجا که دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین از پیروزی‌های جبهه مقاومت برآشفته می‌شوند، با ساختن فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب و دروغین سعی در انحراف مردم و در نتیجه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی در پایان نیز ضمن تشریح کامل اهداف این فرقه و فتنه‌هایی که بوجود آورده و خواهند آورد، افزود: وظیفه هر فرد شیعه درجامعه است که براساس اصول صحیح و کاربردی آن برای مردم روشنگری نمود و آن‌ها را از این فتنه بزرگ آگاه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها