خبرهای داغ:
دستور ویژه از طرف شورای عالی امنیت ملی برای برخورد سنگین با تروریست ها در دستورکار وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه قدس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۱۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پس از اینکه مسئول میزبراندازی کاخ سفید به عنوان سرکنسول آمریکا در اربیل منصوب شد با فراخوان نیروهای معارض و معاند برای نا امن کردن ایران اتاق عملیات در اربیل و دهوک عراق تشکیل دادند، حمله پژاک که متشکل از حزب منحله دمکرات و کومله کردستان بود با تجمیع در یک تیم عملیاتی وارد روستا شدند و پس از مقاومت نیروهای بسیج تعداد ۱۱ نفر از پاسداران و بسیجیان را به شهادت رساند.
دستور ویژه از طرف شورای عالی امنیت ملی برای برخورد سنگین با تروریست ها در دستورکار وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه قدس قرار گرفت.
خبرهایی به دبیرخانه دایره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه مخابره شد.
به زودی اتاق فکر سیا،موساد، ام آی سیکس، و سازمانهای اطلاعاتی عربی برای طراحی یک عملیات گسترده در ایران در سنجق کردستان تشکیل جلسه می دهند.
طبق گزارشات واصله از نیروهای اطلاعاتی سپاه قدس و وزارت اطلاعات زمان و مکان آن شناسایی شده است!
اما خبری تکان دهنده به ایران مخابره شد، اقلیم کردستان در نا امن کردن ایران نقش میزبانی را دارد و علیرغم هشدارهای مکرر ایران به روند نا امن سازی ایران با استفاده از خاک خود دامن می زند.
متعاقبا اعلام شد با نفوذ نیروهای اطلاعاتی به محل برگزاری جلسه اسامی افراد حاضر در جلسه مخابره شد و شاه ماهی تروریست های دمکرات و کومله حضور دارند، خالد عزیزی،مصطفی مولودی،سهیلا قادری و بسیاری از افراد دیگر که تحت آموزش سرویس های بیگانه بودند.
پس از تشکیل جلسه فرماندهان عالی رتبه با مجوز شورای عالی امنیت ملی دستور حمله موشکی صادر شد.
اتاق جلسات با استفاده از تجهیزات پیشرفته توسط اتاق جاسوسی سرکنسول آمریکا کنترل و در ریز جزییات قرار می گرفتند.
محل جلسات با حصار امنیتی سبز تا شعاع۳ کیلومتری نیروهای اطلاعاتی اقلیم و ائتلاف سازمانهای جاسوسی غربی عبری عربی کنترل می شد و بیش از ۱۱۰نیروی مسلح کرد هم از ساختمان محافظت می کردند .
پس از تجمع سرکردگان نیروهای معاند و تروریست فرمان آتش صادر شد.
5فروندموشک نقطه زن از ارومیه به سوی هدف شلیک ودر اتاق جلسات فرود آمدند.
سرکنسول آمریکا بلافاصله به نقطه امن منتقل شد، آمد نیوز خبر را با شهادت ۱۱نفر از سرکردگان حزب های منحله اعلام کرد که نشان دهنده وابستگی زم را به این سرویس های جاسوسی است.
بی بی سی با سنگ کوپ وحشتناک در انتشار خبر گیج و منگ شده و تمام رسانه های غربی هم با تعجب حمله به کنسولگری ایران را از دستور کار خارج کردند.
سپاه پاسداران مشت آهنین ملت ایران در برابر شغال های منطقه و جهان است.
شلیک موشک های سپاه چند پیام صادر کرد که مهمترین آنها هشدار به اقلیم کردستان عراق می باشد.
اقلیم علیرغم تمام حسن نیت ایران منطقه سلیمانیه، اربیل،دهوک را به پایگاهی برای براندازی و نا امن کردن ایرانتبدیل کرده بود و به این باور رسیده بود که ایران در برابر هر اقدام مخرب فقط سکوت خواهد کرد تا حسن هم جواری را رعایت کند.
پیام دوم به سرکنسول آمریکا به عنوان فرمانده براندازان یا نوچه های خود در منطقه است و سیلی سخت ایران در هر نقطه ای زده خواهد شد و خواب ایران در آشوب و ضعیف شده یک توهمی بیش نیست.

پیام سوم حمله به هم پیمانان آمریکا که اتاق نا امن سازی ایران را هدایت می کنند توهم ترس از آمریکا را تطهیر کرد که ایران برای دفاع از خود از هیچ قدرتی ترس ندارد.
از آنجا که برادران پاسدار بدون کارت دعوت نمی توانستند از درب وارد اتاق جلسات شوند در اقدامی بسیاری کوبنده موشک هایشان از پنجره وارد اتاق جلسات شدند.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها