مسئول کمیته اطلاع رسانی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در آذربایجان غربی این حرکت را تداعی کننده رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۲۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

 

یوسف شاکر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: رزمایش محمد رسول الله 2 تداعی کننده رشادت، ایثار و اوج فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است بنابراین در حفظ و احیای ارزش های دفاع مقدس نقش شایان توجهی دارد.

وی ضمن تقدیر از بسیجیان برای حضور پرشور در این رویداد، رزمایش محمد رسول الله 2 را یک حماسه عظیم به گستره ایران اسلامی دانست و گفت: همچنین این رویداد فرهنگی و عقیدتی برای کشورهای دوست و دشمن نیز حامل پیام های مهمی بوده و بین مظلومین امیدآفرین و در مقابل دشمنان نیز رعب آور است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی به برگزاری این رزمایش در سه مرحله اشاره کرد و بیان داشت: مرحله نخست این رزمایش با محوریت گروه های جهادی با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در حال برگزاری است به طوری که 320 گروه در قالب اردوهای چند روزه با مشارکت اقشار مختلف بسیج در عرصه هایی نظیر بهداشت، درمان، فرهنگ، آموزش، دامپزشکی و ... در حال برگزاری است.

*تجمع 40 هزار نفری بسجیان در ارومیه حسن ختام برنامه های رزمایش محمد رسول الله 2

این مسئول محل اعزام اردوهای جهادی را مناطق شهری و روستایی کم برخوردار عنوان کرد و ادامه داد: در طول سال بسیجیان در قالب اردوهای جهادی برای محرومیت زدایی در حال تلاش هستند ولی در حال حاضر با محوریت رزمایش محمد رسول الله 2 اقدامات انجام گرفته به افکار عمومی منعکس می شود.

شاکر به مرحله دوم رزمایش با حضور 34 گردان بیت المقدس در سطح شهرستان ها اشاره کرد و بیان داشت: عملیات فراخوانی، ستون کشی، تجمع و استقرار اردوگاهی، تمرینات تاکتیکی، اعزام به میدان تیر و عملیات رزم شبانه در 17 شهرستان صبح امروز انجام گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی این رزمایش مرحله آخر این حرکت وحدت بخش را تجمع 40 هزار نفری به میمنت چهلمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران در پنجم مهر ماه را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات