خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه مینودشت گفت: در جنگ یکی از مواردی که دشمن از آن استفاده می‌کرد ، منافقین خودفروخته بودند؛ کسانی که با ایران دشمن بودند و حاضر می‌شدند خاک و وطنشان را بفروشند.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان استبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام حمیدرضا صالح فر نماینده ولی فقیه سپاه مینودشت در جمع دانش آموزان مدرسه شهید گمنام بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان است.

نماینده ولی فقیه سپاه مینودشت با بیان اینکه آزادگان با عزمی راسخ و وصف‌ناشدنی در برابر فشار‌های جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادند افزود: در اوج شکنجه با صبر و استقامت ، سربلند از این امتحان سخت بیرون آمدند.

وی تصریح کرد : در جنگ یکی از مواردی که دشمن از آن استفاده می‌کرد ، منافقین خودفروخته بودند؛ کسانی که با ایران دشمن بودند و حاضر می‌شدند خاک و وطنشان را بفروشند.

صالح فر خاطر نشان کرد : صحنه‎هایی که در زمان اسارت اتفاق افتاد، چون سراسر مقاومت بود، علاوه بر تلخی‌ها ، شیرین هم بود ، چون آزادگان با صبر و استقامت‌شان نیرو‌های عراقی را اسیر خود کرده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها