فرمانده سپاه شهرستان خلخال پایداری انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: حضور همیشگی مردم در دفاع از انقلاب دشمن را متحیر کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۲۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی  در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که در شهرستان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و رزمی هفته دفاع مقدس مردمی و با حضور مردم انجام شده و چنین حضور ارزشمندی از اقشار مختلف مردم در پاسداشت برنامه‌های این روز ارزشمند است..

وی پایداری انقلاب اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تلاش و ایثارگری مردم در لحظه به لحظه تاریخ دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار خلق کرد و چنین حضور پرشور و ایثارگرایانه‌ای از خاطرات فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال مردم را از ذخایر ارزشمند انقلاب معرفی کرد و ادامه داد: حضور همیشگی مردم در دفاع از انقلاب دشمن را متحیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این همایش پیاده‌روی که از مسیر استادیوم تختی آغاز شده بود، حاضران مسافت 5 کیلومتری خیابان امام (ره) تا گلزار شهدای خلخال را پیمودند.

لازم به توضیح است این برنامه با مشارکت اداره ورزش و جوانان و با همکاری تربیت بدنی بسیج شهرستان خلخال برگزار شد و در پایان به قید قرعه به 35 نفر از شرکت کنندگان جوائزی از قبیل کارت هدیه و لوازم خانگی اهدا شد.

ارسال نظرات