کد خبر: ۹۰۶۲۸۳۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
امام جمعه موقت باشت در خطبه‌های امروز نمازنماز عبادی سیاسی جمعه شهر باشت این شهر با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در شهر اهواز گفت: بار دیگر دست پلید و خبیث جنایتکاران ملتی سرافراز ومعتقد به ارزش‌های اسلامی را عزادار و باریختن خون جوانان و کودکانمان بار دیگراشک ملت رابرگونه هایشان جاری کرد.
حجة الاسلام بلادی به قول شهید والامقام دکتر آیت الله شهید بهشتی که"ملت ما مثل شیشه است وقتی بشکند تیزتر میشود و ما را وقتی بکشند تیزتر می‌شویم"اشاره کرد و افزود:ملت ایران برای دفاع از آب وخاک و ارزش‌های انقلاب جان فشان هستند و درتشییع شهدای این حادثه به خصوص شهید ۴ ساله محمدطا‌ها نشان دادند که پای ارزش ها، انقلاب وخون شهدا هستند.
خطیب موقت جمعه باشت ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "انتقامی سخت میگیریم".
وی گفت: ازسپاه عزیز، توانمند وقدرتمند می‌خواهیم از بزدلانی که به کودک ۴ ساله هم رحم نمی‌کنند انتقام بگیرند تا مرهی بردل ملت شریف ایران وآزادمردمان عالم بگذارند.
بلادی افزود: اوضاع نامطلوب اقتصاد وبازار فشار سختی به گرده مردم وارد کرده از مسئولان انقلابی ودلسوز که درقوه قضاییه و مجلس هستند انتظار می‌رود با یک حرکت انقلابی مشکل مردم را حل کنند.
امام جمعه موقت شهر باشت به مردم توصیه کرد: از همه مردم و دوستان این نظام، جبهه رفته ها، انقلابیون و درد کشیده‌ها میخواهیم از خرید اجناس غیر ضرور خود داری کنند همانگونه که سرمایه داران فشار می‌آورند ما هم تحریم کنیم وکالای ایرانی در حد نیاز خرید کنیم.
وی اضافه کرد:به سهم خودم و به نیابت از مردم از مواضع انقلابی وارزشی ریاست محترم جمهور در مقر سازمان ملل که با بیانات سنجیده سردمداران آمریکایی را خوار و ذلیل کردند تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات