کد خبر: ۹۰۶۲۸۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه‌های امروز بر عمل گرایی مسئولان نماز این شهر با اشاره به هفته دفاع مقدس و اینکه شهدا رفتند تا امروز ما در رفا، آرامش و امنیت زندگی کنیم گفت:دفاع مقدس دفاع از ارزش ها‌ی اسلام و شهدای والامقام است. جت الاسلام موسوی اعظم خطاب به مسئولان و با بیان اینکه ماچه کردیم، مسئولان چه می‌کنند که به اینجا رسیدیم ادامه داد:سرپوش گذاشتن تاکی، چه جوابی برای شهدایی که از جان خود گذشتند دارید؟ بی تدبیری هرروز بر فشار‌های اقتصادی بر مردم می‌افزاید.
وی افزود:من میدانم سخنانم سانسور می‌شود، اما میگویم که چرامسئولان مردم رادرک نمی‌کننددر زمان پیامبر دختران رازنده به گور می‌کردند، اما اکنون باور‌ها را زنده به گور می‌کنند.
خطیب موقت شهر یاسوج با تاکید بر لزوم بیداری مسئولان در شرایط کنونی اضافه کرد: مسئولان مقداری تعاملات را کنار بگذارند البته برخی فرصت طلبان هم دارند سر مردم کلاه می‌گذارند و هیچ کسی احساس مسئولیت نمی‌کند.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود:امروزه نه تنها بازاریان بلکه ادارات ماهم بازاری شده اند و بیشتر مشکلات ما از همین جا است.
وی ادامه داد:غفلت ما این شرایط را ایجاد کرده است و نداشتن حس مسئولیت پذیری موجب شده کارگر وکارمند نتوانند با مشکلات اقتصادی کنار بیایند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه احتکار، گران فروشی در بازار رو به افزایش است گفت:ای کاش دولتمردان و مجلسی‌ها به فکر خاموش کردن آتش سوزی اقتصادی باشند.
ارسال نظرات