خبرهای داغ:
جانشین سپاه گالیکش در نماز جمعه :

اتکا به ظرفیت داخلی جزء رموز اصلی موفقیت ما در دفاع مقدس

خروش مردم و حضورشان در جنگ موازنه ی نظامی را به سود جمهوری اسلامی ایران تغییر داد/اتکا به ظرفیت داخلی خودمان،جزء رموز اصلی موفقیت ما در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۵۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرگرد پاسدار احمد کوهستانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش،پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان گالیکش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس،تنها گوشه ای از حماسه ها،دلاورمردی ها، رشادت ها و شجاعت ها،ازخودگذشتگی ها را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در ۳۱ ام شهریور ماه ۱۳۵۹ که صدام با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به کشور ما حمله کرد،با تصور اینکه کشور ما با نظام سیاسی تازه تاسیس و فاقد نظام دفاعی کار آمد است و با کسب اطلاعات از مراکز حساس و امنیتی کشور به این نتیجه رسید که می تواند کشور مارا سرنگون کند.

کوهستانی افزود:آن چیزی که دشمنان ما و در راس آن حزب بعث و کشور های استکباری آن زمان بهش توجه نکرده بودند مردم است،مردم باغیرتی که دشمن تا دندان مسلح را بیش از ۳۵ روز فقط در خرمشهر زمین گیر کردند.

جانشین سپاه گالیکش ابراز داشت:دشمن با تمام وجود و با تمام امکانات پای کار آمد و به کشور ما حمله کرد و تنها جنگی بود که در تاریخ ایران به کشور ما حمله شد و ما حتی یک وجب از خاک کشورمون را از دست ندادیم.

وی یادآور شد:این ابتکار عمل های رزمندگان و موضوعات در جنگ،خروش مردم و حضورشان در جنگ توانست میدان موازنه ی نظامی را در جنگ به سود جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

کوهستانی عنوان کرد:اتکا به ظرفیت داخلی خودمان،جزء رموز اصلی موفقیت ما در دفاع مقدس بود، امروزه ضرورت خود اتکایی،استقلال در توسعه قدرت دفاعی ما بیش از هر زمان دیگری احساس میشود.

وی خاطر نشان کرد:امروزه ما در تولید،توسعه و گسترش همه ی جنگ افزار ها و سیستم های دفاعی و بازدارنده کاملا بر اساس ظرفیت ها و استعداد های داخلی در طراحی،تامین مواد اولیه،فرآیند ساخت،بهینه سازی و بکارگیری کاملا خود اتکا،مستقل و توانمند هستیم.

جانشین سپاه گالیکش با اشاره به اینکه ما در حوزه پهباد هایی که قادر هستند ۲۰۰۰ کیلومتر دورتر از مرز ها عملیات های مختلف انجام دهند که حتی قدرت های بزرگی چون آمریکا،روسیه و چین خواستار این تکنولوژی هستند افزود:جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی هم به توانمندی بسیار بالایی رسیده که دارای تونل ها،سیلوها و شهر های زیر زمینی از انبوه موشک آماده به پرتاب به هر سمت و هدف هستند که همه ی اینها محقق نمیشد مگر به برکت خون شهداء ، ایثارگری ایثارگران،رزمندگان،آزادگان و پیشکسوتان.

کوهستانی در پایان با ارائه گزارش عملکرد پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه گالیکش ابراز داشت: سال ۹۶ تاکنون  چندین پروژه توسط بسیج سازندگی تکمیل و یا در حال تکمیل می باشد.

پروژه هایی از قبیل ساخت خانه عالم در روستای اسلام آباد،کمک به ساخت و نمای مسجد در روستاهای پادلدل،فرنگ،پاسنگ بالا و یورت زینل ،کمک به ساخت غسالخانه در روستای لیرو و تراجیق،کمک و مرمت خانه محرومین (۷ مورد در سال ۹۶ و ۲ مورد در سال ۹۷ در شیخ آباد و اسلام آباد) و اعزام ۱۵ گروه جهادی در قالب رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله (ص) در حاشیه شهر(شیخ آباد و اسلام آباد) را میتوان در کارنامه سپاه گالیکش قرار داد.

جلال پاک نژاد خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار