خبرهای داغ:
یادواره 18 شهید بخش مرکزی شهرستان گمیشان و 3 شهید منا در روستای خواجه نفس گمیشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  در ابتدای مراسم امام جمعه اهل سنت خواجه نفس به بیان خصوصیات شهیدان پرداخت ، وی در صحبتهای خود به آیه 169 سوره آل عمران اشاره کرد و بیان داشت: دو نعمت است که هیچگاه قدرشان را نمی دانیم اول نعمت سلامتی و دوم نعمت امنیت که باید قدر امنیت و آسایش که در جمهوری اسلامی ایران فراهم گشته است را بدانیم .

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس در ادامه نیز حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: این تروریست ها بدانند که با این رفتار ها نمی توانند جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را از پای درآوردند و به حول قوه الهی ما به راه خود با قدرت ادامه می دهیم.

یادواره شهدای دفاع مقدس و منای شهرستان گمیشان+تصاویر

در ادامه سرهنگ پاسدار یحیی اسلامی نژاد به عنوان سخنران مراسم ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از هموطنان انتظامی و مردمی و محکوم کردن عمل شنیع و بزدلانه دشمنان گفت: این اقدام تروریست ها بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرماندهان نظامی و انتظامی بی جواب نخواهند ماند و گوش مالی خوبی خواهد داده شد و از عملشان پشیمان خواهند شد.

اسلامی نژاد در ادامه به بیان موضوعات هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران پرداخت و تصریح کرد: همه شهدا رفتند تا ما بمانیم و باید همانند آنها در مقابل استکبار استقامت کرده و با وحدت کلمه پشتیبان ولایت فقیه باشیم و برای حکومت و تمدن اسلامی تلاش کنیم.

تصاویری از این مراسم :

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها