سید ساجد یعقوبی
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت:
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادواره شهدای بخش تازه کند در پارس‌آباد با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۷۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادواره 22 شهید بخش تازه‌کند در پارس‌آباد با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه پارس‌آباد در این مراسم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام با تبیین فلسفه عاشورا و فتنه‌های آن زمان یک اولویت اساسی است که در این زمینه با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید به این مهم پرداخته شود تا بتوانیم با الگوگیری از زندگی امامان معصوم(ع) پرچم اسلام را به اهتزاز درآوریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و 72 شهید کربلا گفت: باید یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه به طور مناسب گرامی نگهداشته شود تا بتوانیم از خون شهیدان مراقبت کرده و نقشه‌های دشمنان را مبنی بر پایمال کردن قدسیت خون شهدا خنثی کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود حائز اهمیت است.

امام جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: ملت ایران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه تاوان آرمانی پس داده که به همین دلیل باید از این دستاورد بسیار مهم و ارزشمند در جامعه حفظ و صیانت کنیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و باید راه و یاد شهدای والامقام را در جامعه به عنوان یک وظیفه ادامه دهیم.

رشادی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که باید فتنه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی است که باید همگان به این موضوع اهتمام ورزیده و در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان تلاش کنند.

وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان درسایه خون پاک شهدا به دست آمده و داشته‌هایمان را مدیون خون شهدا هستیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است که باید قدردان اینتلاش‌ها و زحمات بودچرا که شهدای والامقام کشورمان برای رسیدن به اهداف آرمانی از جان و مال و فرزندانشان گذشته‌اند.

ارسال نظرات