سید ساجد یعقوبی
مسئول قرارگاه احمدی روشن اردبیل به نقش آفرینی دانشجویان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند در فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۸۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا ندایی مسئول قرارگاه احمدی روشن استان اردبیل صبح امروز در نشست بصیرتی با دانشجویان بسیجی اردبیل نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: دانشجویان می توانند در فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی نقش آفرینی کنند.

ندایی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و دلسوز ایران اسلامی باید در این زمینه قدم‌های مؤثرتری بردارند، گفت: حداقل انتظار این است که کالای ایرانی و داخلی خریداری کنند تا با حمایت از تولیدات داخلی نقش مؤثری در اقتصاد کشور ایفا کنند.

وی به جنگ اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به جنگ اقتصادی، اقدامات مهمی در راستای کاهش وابستگی به نظام اقتصادی جهان بویژه غرب در ایران صورت گیرد. دانشجویان نیز باید همواره سعی و تلاش کنند تا از طرق مختلف مثل قرارگاه شهید مصطفی احمدی روشن، مواضع سیاسی و اقتصادی کشور را از منظرمقام معظم رهبری، در جامعه روشنگری و تببین کنند.

مسئول قرارگاه احمدی روشن در ادامه سخنان خود به اعتقاد و باور مردم اشاره کرد و گفت: هر یک از مردم ایران باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، همه باید در عرصه اقتصادی در جامعه، دست به دست هم بدهند و نقش آفرینی کنند. و در این میان دانشجویان نیز می توانند پا به عرصه روشنگری و بصیرت افزایی گذاشته و طبق فرامین مقام معظم رهبری، موضوع علمی و اقتصادی را آتش به اختیار در جامعه از مسئولین، مطالبه گری کنند.

وی به انواع مطالبه گری اشاره کرد و گفت: این مطالبه گری باید فارغ از هرگونه جهت گیری سیاسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی باشد. تا دانشجویان با برنامه ریزی بومی و استفاده از توان داخلی به اقتصاد غیرنفتی تکیه کنند تا با رفع مشکلات اقتصادی در پیشرفت کشور نیز سهیم شوند.

ندایی در پایان سخنان خود به بیان ریشه های اسیب پذیری اقتصادی پرداخت و گفت:عده ای از مسئولین و کارشناسان، هنوز هم به اقتصاد مقاومتی باور ندارند و در این میان برخی از افراد که از جنگ اقتصادی ترس نداشته و نا امید هستند و به دشمنان و غرب چشم دوخته اند باید بدانندکه سخت در اشتباه هستند و دشمنان اسلام و انقلاب را نشناخته اند.

وی ادامه داد: همانطوری که دشمنان ایران از قدرت و توانمندی جوانان ایرانی شناخت ندارند. به این باور رسیده اند که ریشه آسیب پذیری ما در جنگ اقتصادی، درونی است و تنها راه حل آن تکیه به توان داخلی است. کشوری که استعداد ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی وهسته ای دارد، به راحتی می تواند مشکلات اقتصادی راحل کند. تنها نیاز به اراده و تمرکز بر ظرفیت های داخلی است.

ارسال نظرات