خبرهای داغ:
به مناسبت ماه محرم

گردهمایی بصیرت عاشورایی در سمنان برگزار شد

گردهمایی بصیرت عاشورایی بسیجیان حوزه والفجر ادارات سمنان در سالن اجتماعات شهرداری مرکز سمنان با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان،شهردار سمنان و فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۲۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،گردهمایی بصیرت عاشورایی بسیجیان حوزه والفجر ادارات سمنان در سالن اجتماعات شهرداری مرکز سمنان با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان،شهردار سمنان و فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای ۸سال جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا به گفته ی خداوند زنده اند و روزی میخورند؛کسانی که برای حفظ دین خود از همه چیز دل بریدند نمیمیرند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان افزود: شهدا را باید در همه ی زمان ها یادکنیم و این برنامه ها نباید تنها در این مناسبت ها برگزار شود؛شهدای ما کسانی بودند که ادامه دهنده ی راه امام حسین(ع)بودند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز هم خون شهدای دیروز در رگ های جوانان امروزی جریان دارد و اگر لازم باشد جوانان غیور ایران زمین در مقابل ظلم و ناحق قدعلم می کنند و جان فدا می کنند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری تصریح کرد: دشمن از هر طریق و به هر روشی سعی دارد کشور ایران را از پای در آورد چرا که ایران زیربار زورگویی های او نرفته است و هیچ وقت نمی رود؛ بنابراین باید امروز در مقابل توطئه های مختلف دشمن اعم از اقتصادی و فرهنگی هوشیار باشیم و گول حیله و نقشه های دشمن را نخوریم.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد مشکلات درونی کشور را پر رنگ کند و به آن ها پر و بال بدهد و مردم را از شرایط کنونی و آینده نا امید سازد و لازمه ی مقابله با این توطئه های دشمن بصیرت کافی مردم است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها