فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور 40 گردان در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورائیان گفت: این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکن برای دشمنانی است که چشم دیدن این نیروهای سازمان‌یافته را ندارند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۶۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با اجتماع 40 گردان بسیج به عنوان آخرین مرحله از رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص)2 در سمنان برگزار شد.

در این رزمایش سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور 40 گردان در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورائیان گفت: این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکن برای دشمنانی است که چشم دیدن این نیروهای سازمان‌یافته را ندارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان برای پیروی از نظام اسلامی و تلاش در جهت پیروزی همیشگی کشور اعلام آمادگی کردند، افزود: دشمنان بدانند که بیش از 700 هزار نیروی بسیجی سازمان‌یافته در کشور آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

حسن‌زاده با اشاره به فعالیت های بسیجیان طی رزمایش خدمت، اظهار کرد: گروه های جهادی در بخش های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، پزشکی و... در سطح استان سمنان خدمات رسانی کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: 270 گروه جهادگر بسیج دانشجویی، بسیج محلات و ... در استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید، به توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر در محلات اسلامی اقدام کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها