خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هندیجان در هفته نیروی انتطامی

همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و گردان عملیاتی امام رضا (ع) و پرسنل پاسدارو خانواده های معظم شهدا و مسئولان محلی و نیروی های انتظامی و دریابانی در شهرستان هندیجان همراه با نمایش از کشف ۱۰۰کیلومواد مخدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه در پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: حضور نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نشانه قدرت پیشرفته دفاعی و نظامی نیروها و تعامل و همکاری تحت فرماندهی مقام معظم رهبری را می رساند.

وی افزود :مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا با نظم و کیفیت خوبی بوسیله نیروی انتظامی هندیجان برگزار شد که بنا به وظیفه ذاتی نیروهای پاسدار و بسیجیان گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و عملیاتی امام رضا (ع)با هماهنگی و نظم خاصی در کنار سایر نیروهای حضوری حماسی داشتند.

وی بابیان تعامل سپاه و بسیج و انتظامی در انجام ماموریت ها گفت:همیشه تعامل خوبی بین نیروهای سپاه و بسیج و انتظامی و بقیه نیروهای مسلح و امنیتی بوده و همیشه هست و همچنین در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان با اتحاد و همبستگی از این مرزوبوم ایران اسلامی دفاع ومبارزه خواهند کرد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان ضمن خوش آمدی به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران ،بسیجیان و پرسنل پاسدار و نیروهای انتظامی و دریابانی و مسئولان و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:سپاه و بسیج و انتظامی برای انجام ماموریت ها مخصوصا در گشت های محله ای و اربعین حسینی در کنار هم هستند و تعامل و همبستگی خوبی وجود دارد و در طول ۶ماه سال جاری انتظامی هندیجان کشفیات خوبی داشته است .

وی افزود :نیروی انتظامی با توکل بر خدا و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و غیره و با هنجار شکنان وبا همکاری دستگاه قضایی با آنها بر خورد جدی خواهد شد و اجازه هیچ گونه نا امنی را به افراد سود جو و قانون شکن نخواهند داد.

در پایان مراسم صبحگاه از خانواده های معظم شهدا و ماموران نمونه انتظامی و تعدادی از شهروندان نمونه که دررعایت قانون و مقررات همکاری داشته از سوی فرمانده ستاد انتظامی و راهنمایی و رانندگی باحضور فرماندار ،امام جمعه موقت و فرمانده سپاه و انتظامی ورییس دادگستری و دادستانی هندیجان مورد تشویق هدایایی به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها