دانش آموزان مقطع دبستان مدرسه شهید رجایی از کتابخانه عمومی مرحوم ذاکری شهرستان اشکذر بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۴۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ ولی‌الله حفیظی با اعلام بازدید دانش آموزان مقطع دبستان مدرسه شهید رجائی از کتابخانه مرحوم ذاکری افزود: تعداد ۲۵ نفر از دانش آموزان مدرسه شهید رجایی به‌منظور آشنایی با کتابخانه و ارائه خدمات به مخاطبین از این کتابخانه بازدید و به عضویت این کتابخانه درآمدند.
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان اشکذر افزود: در این بازدید علمی دانش آموزان با بخش‌های مختلف کتابخانه آشنا شدند.
وی افزود در بخش دیگر این بازدید؛ مسئول کتابخانه و کتابداران برای دانش آموزان در خصوص نحوه جستجوی کتاب؛ خدمات مرجع، انواع منابع موجود در کتابخانه، شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای و نرم‌افزار جستجوی منابع در کتابخانه توضیحاتی
ارائه دادند.
وی اضافه نمود؛ با عنایت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص میزان مطالعه جامعه، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر طرح‌های متعددی را برای مرتفع نمودن این دغدغه معظم له و ترویج مطالعه در دست اجرا دارد.
حفیظی بازدید دانش آموزان مقطع دبستان از کتابخانه‌های عمومی را در همین راستا خواند و افزود: این‌گونه بازدید‌ها تأثیر بسزایی در ترغیب دانش آموزان به مطالعه دارد.
گفتنی است اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر طبق تفاهم‌نامه‌ای با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر هر هفته میزبان دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت آشنایی با کتابخانه، کتاب و کتاب‌خوانی است.
ارسال نظرات