مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر گفت: نونهالان امروز پرچمداران فردا و آینده سازان جامعه هستند و برگزاری همایش سه ساله های حسینی گامی موثر برای شناساندن نهضت حسینی برای این آینده سازان است.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۵۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

مرضیه سیف الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به روح ایثار و شجاعت اهل بیت امام حسین(ع) در رساندن پیام عاشورا بیان داشت: دختران خردسال به یاد دردها و رنج های دختر سه ساله امام حسین(ع) گرد هم می آیند تا زندگی حضرت رقیه(س) را مرور کنند و با شنیدن قصه مظلومیت تاریخ، فرهنگ صبر و ایثار را بیاموزند.

وی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی، تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای دین رسول خداست که در این زمینه حتی کوچکترین عضو خانواده این اهل بیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این، باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

سیف الهی اضافه کرد: از دیگر محورهای برگزاری این همایش، ارائه الگو برای کودکان و دختران سه ساله و نونهال، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که ایشان برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی در ادامه به اقدامات انجام یافته برای اجرای باشکوه این مراسم اشاره و بیان کرد: برای حضور دختران نونهال در این مراسم  هماهنگی هایی با اداره بهزیستی آذرشهر داشته ایم و از تمام مهدها و پیش دبستانی های این شهر برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

همایش سه ساله های حسینی همزمان با روز شهادت حضرت رقیه(س) در مسجد عبدالله شهید آذرشهر برگزار و در آن به دختران سه ساله چادرنمازهایی که به همت خیرین تهیه شده است، اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات