فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف محموله سیگار خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون تومان و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۰۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

 رضا اصلانی فر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری هیوندای مشکوک شده و در بازرسی از آن موفق به کشف 220هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.
وی اظهار داشت: در حین توقف خودرو از سوی ماموران، راننده با ارایه مدارک جعلی هویتی و عنوان اینکه از کارمندان یکی از نهادهای دولتی است سعی در فریب ماموران داشت که با هوشیاری ماموران این ترفند وی کارساز نشد.
اصلانی فر گفت: راننده به ضمیمه مدارک جعلی و خودروی توقیف شده برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
اصلانی فر همچنین از کشف محموله البسه قاچاق در این شهرستان به ارزش 15 میلیون تومان خبر داد و افزود: این محوله شامل 1263 ثوب البسه از یک دستگاه سواری پراید کشف و راننده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی افزود: برخورد با قاچاقچیان، سودجویان و اخلال گران اقتصادی در دستور کار پلیس بوده و پلیس آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه ‌های مختلف از طریق سامانه 110 و همچنین گزارش نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر‌های مردمی از طریق شماره 197 است.

ارسال نظرات