خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از آمادگی این شرکت با رویارویی با فصل سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۲۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

شرکت گاز آذربایجان شرقی آماده ورود به فصل سردسال

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شركت گاز استان، سیدرضا توحیدی گفت: پیش‌بینی‌های لازم و تدابیر مورد نیاز به‌طور کامل برای ورود به فصل سرد سال در نظر گرفته شده و تعمیرات لازم سالانه در ایستگاه‌ها، تأسیسات و شبکه‌های گازرسانی انجام گرفته و نیروهای عملیاتی ، تعمیرات و امداد در آمادگی کامل قرار دارند.

وی، رضایت مشترکین را کلید موفقیت هر سازمان دانست و افزود: شرکت گاز استان بدلیل ماهیت کاری وظایف محوله از جمله سازمان هایی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد بنابراین رضایتمندی مشترکین و جلب رضایت ارباب رجوع و ارایه خدمت بی منت به مردم بویژه در فصل سرد سال از اولویت های مهم این شرکت می باشد که همگی بایستی به آن عمل کنیم.

توحیدی اضافه کرد: مسئولیت های اجتماعی شرکت ایجاب می کند در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی مصرف گاز طبیعی و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی اجرای برنامه های فرهنگ سازی در سطح استان همانند گذشته تداوم یابد.

مدیر عامل شرکت گاز با درخواست اینکه مشترکین گاز طبیعی با  مدیریت مصرف در طول زمستان خصوصاً در اوج مصرف علاوه بر صرفه اقتصادی خانوار این شرکت را در ارائه خدمت مطلوب و تدوام پایدار گاز یاری کنند، افزود: اگر هر مشترک بتواند فقط به میزان یک متر مکعب در شبانه روز صرفه جویی نماید حدود 5/1میلیون مترگاز صرفه جویی خواهد شد .

توحید ادامه داد: مشترکین در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از افت فشار ، قطعی گاز، حوادث و . . . در اسرع وقت با مرکز پیام این شرکت به شماره تلفن  194تماس حاصل نموده تا همکاران این شرکت در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

ارسال نظرات