مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 646 مددجوی تحت حمایت این نهاد با کمک خیران به پیاده روی بزرگ اربعین و زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۵۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی، افزود: هدف از اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، تقویت باورهای دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای تحت حمایت است.     

 وی با اعلام اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های مهم این نهاد است، بیان کرد: مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی‌شده و با کمک خیران امکان سفر آن‌ها به اماکن زیارتی در قالب این طرح فراهم می‌شود.        

کلامی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، گفت: مشارکت خیران در طرح شوق زیارت موجب می شود تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویان را به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام کنیم.    

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به نحوه کمک خیران به طرح شوق زیارت، تاکید کرد: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها