خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان از اعزام ۴هزار دانش آموز دختر و پسر استان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ یوسفعلی طاهری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام و سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان سمنان از اعزام ۴۰۰۰ نفر از دانش آموز دختر و پسر در اردوی فرهنگی تربیتی و زیارتی راهیان نور جنوب خبر داد.
وی افزود: ۲۰۰۰ دانش آموز دختر و ۲۰۰۰ دانش آموز پسر در قالب ۱۵ کاروان در دو مرحله دختران از تاریخ ۲۲ آبان الی ۱۳ آذر و مرحله پسران در بهمن ماه سال جاری از سراسر شهرستان‌های استان سمنان اعزام خواهند شد؛ که اولین اعزام کاروان از شهرستان دامغان طی مراسمی با حضور مسئولین سپاه پاسداران، آموزش و پرورش استان و شهرستان انجام خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی را بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب و آشنایی آنان از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و فلسفه جهاد دراه خدا با توجه به مقتضیات زمان و القاء حسن خودباوری و مسئولیت پذیری با تاکید بر الگو‌های ایثار، مقاومت و شهادت به ویژه دانش آموزان سال‌های دفاع مقدس برشمردند.
وی همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن با تبیین شیوه‌های جنگ نرم و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سرسپردگان منطقه‌ای آنان از اهداف دیگر این اردو بیان داشت.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در ادامه گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعزام مربیان، روحانیون، راویان و کاروان‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های اردوی راهیان نور بوده ضمن این که بازدید از یادمان‌های مناطق جنوب از جمله فتح المبین، هویزه، اروند، شلمچه، محمودوند و شرکت در رزمایش تاریخ انقلاب از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی خواهد بود.
در پایان طاهری ضمن تاکید بر تلاش و جدیت بر رعایت قوانین و مقررات، مسائل ایمنی و تامینی این سفر خواستار استفاده هر چه بهتر دانش آموزان اعزامی از فرصت به دست آمده در این اردوه‌ها شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها