خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در افتتاحیه مرحله دوم راهیان نور استان گلستان:
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت: دفاع مقدس به ما آموخت، گوش به فرمان ولی و مولای خود باشیم. به وعده های الهی اعتماد کنیم. به خدا و ائمه اطهار توسل داشته باشیم. به خود متکی باشیم و روی پای خود به ایستیم.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۱۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان، صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران استان گلستان در آزادشهر اظهار کرد: امروز افتتاحیه مرحله دوم راهیان نور دانش آموزی دختران استان گلستان است و قرار است دختران خوب ما به کربلای ایران اعزام شوند.

وی افزود: چند نکته است که شما دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشید. اول آنکه، خوشا بحال شما به مهمانی شهدا دعوت شده اید و به این جهت باید شاکر درگاه خداوند متعال باشید. نکته دوم اینکه بدانید راهیان نور یعنی چه و قرار است در راهیان نور چه اتفاقی بیفتد.

مهاجر ادامه داد: بطور حتم در آموزهای دینی ما زمان و مکان دارای ارزش است. بطور مثال لیالی قدر، اعیاد و مناسبتها از زمانهای با ارزش برای ما می باشد. همچنین خانه خدا، عتبات و آرامگاه شهدا از مکانهایی است که ارزش ویژه ای برای ما دارد.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: راهیان نور تداوم راه شهداست. راهیان نور اعلام دوستی و تجدید پیمان با شهدا می باشد. راهیان نور آشنا شدن با فرهنگ دفاع مقدس است. ما قرار است به کربلای ایران برویم و درس دوباره زیستن بگیریم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت، گوش به فرمان ولی و مولای خود باشیم. به وعده های الهی اعتماد کنیم. به خدا و ائمه اطهار توسل داشته باشیم. به خود متکی باشیم و روی پای خود به ایستیم.

مهاجر در پایان گفت: امیدوارم با دست پر از این سفر معنوی برگردید و با شهدا تجدید میثاق کنید و به ندای امام و فرمانده خود لبیک بگویید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها