امام جمعه شهرستان سیریک:

هفته بسیج فرصتی بی نطیر برای روشنگری و بصیرت افزایی آحاد مردم و بسیجیان است.

امام جمعه شهرستان سیریک درجمع مسئولین و بسیجیان ناحیه سپاه سیریک گفت: هفته بسیج فرصتی بی نطیر برای روشنگری و بصیرت افزایی آحاد مردم و بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۲۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز مسئولین وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک باامام جمعه ونماینده ولی فقیه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری دیدارکردند.

 امام جمعه شهرستان سیریک  ضمن تبریک هفته وحدت ومیلادپیامبراسلام(ص) و همچنین فرارسیدن هفته بسیج  اظهارداشت:رفتار، گفتار و عمل پیامبر اسلام مطابق با دستورات پروردگار بر مبنای دلسوزی، اجرای عدالت، قضاوت صادقانه و مسئولانه بود و خوشبختانه آموزش های بسیجیان در کشورایران اسلامی براساس آموزه های اسلام ناب محمدی صورت می گیرد.

حجت الاسلام  و المسلمین حیدری، تصریح کرد: آن چیزی که در برهه‌های مختلف انقلاب، موجب پیشرفت کشور شد، وجود روحیه بسیجی بود چه در جنگ تحمیلی، چه در پیشرفت‌های علمی و نظامی ، امروز هم اگر مسئولین ما با روحیه بسیجی و جهادی به مردم خدمت کنند و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند و به نیروهای انقلابی تکیه کنند، پیشرفت خواهیم کرد.

وی, افزود: امروز همه باید نسبت به خطر نفوذ حساس باشیم و استکبار دنبال نفوذ در بدنه نظام است تا با شعارهای زیبا و عوام فریبانه حرکت انقلاب را کند یا منحرف کند و بسیجیان بعنوان سربازان ولایت و انقلاب هوشیار تر از دیگران اقشار جامعه باشند و ازاین جهت هفته بابرکت بسیج فرصتی بی نظیر برای روشنگری وبصیرت دادن به آحاد مردم و بسیجیان است.

ارسال نظرات