خبرگزاری بسیج: دکتر فاضل پوردارا متخصص جراحی عمومی ساکن مشهد اما متولد کربلاست که در مراسم اربعین امسال در اردوی جهادی تیم پزشکی بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س) شهرری شرکت کرده است. او ماجرای زیارت یکی از زائران امام حسین(ع) را روایت می کند که بی شباهت به داستان موسی و شبان نیست.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۴۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

دکتر فاضل می گوید: یکی از روستائیان مقیم اطراف شهر کربلا پیاده به قصد زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) به کربلا آمده بود وقتی که به حرم می رسد، خسته و کوفته   نزدیک ضریح می نشیند و پاهای خود را به سمت حضرت دراز می کند و با زبان ساده و روستائی خودش می گوید:« عیونی ابوعلی! مرخلی رجلی» یعنی: ( نورچشمانم! پدر علی، پاهایم را ماساژ بده) در همین حال یکی از خدام حرم متوجه این موضوع می شود و با لحن تند و با تشر به مرد زائر می گوید: مگر امام حسین(ع) نوکر توست؟ ادب داشته باش! و او را از حرم بیرون می کند.

همان شب خادم خواب می بیند که امام حسین(ع) از دست او بسیار ناراحت است و خطاب به خادم می گوید:« چرا وقتی که من در حال ماساژ دادن پاهای خسته زائرم بودم او را از حرم من بیرون کردی؟» دکتر فاضل می افزاید: من دیدم که این خادم چقدر مضطرب بود و داشت دیوانه می شد. او حیران و سرگردان مانده بود که من این زائر را چگونه پیدا کنم؟ و چه خاکی بر سرم بریزم! 

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات