فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستا:
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستا گفت: در طول 40 سال انقلاب بسبج همواره مانعی در برابر مشکلات بوده و نظام الهی را به ما هدیه داده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۰۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم اجتماع ۸ هزار نفری  بسیجیان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد،گفت: امروز بسیج به عنوان یک قدرت بزرگ و یکی از مولفه‌های اصلی نظام و انقلاب است.

وی افزود: فلسفه وجودی بسیج استکبار ستیزی است و تا زمانی که بسیج و بسیجی باقی باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند به انقلاب ما دست درازی کند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه در همه کار‌ها باید با تفکر و انگیزه‌ای بسیجی قدم بگذاریم اضهار داشت: ما نباید ستاره‌های آسمانی و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را فراموش کنیم باید بسیجی بمانیم و هر روز با اندیشه‌ای مطهر به فکر پیشرفت این انقلاب باشیم.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه بسیجی بودن بزرگترین افتخار ما است، خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی برای بسیج است که دشمنان از وجود این نیرو در کشور در هراس است و این فرهنگ را مانعی در راه رسیدن به اهداف شوم خود میبیند، بسیج در واقع نه تنها بزرگترین مانع در برابر استکبار است بلکه نابود کننده شیطان بزرگ نیز هست، آمریکا خوب می‌داند که تا زمانی که بسیج در ایران اسلامی نفس می‌کشد جایی برای آن‌ها در این کشور وجود ندارد.



ارسال نظرات