مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: بسيج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است كه با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت‌هاى مسلمان رشد كرده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در همایش بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک و خیرمقدم به حضار اظهار داشت :هفته بسيج، بزرگداشت جان‌فشانى‌هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است.

وی افزود: بسيج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است كه با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت‌هاى مسلمان رشد كرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: هوشمندى حضرت امام خمينى رحمت‌الله علیه و عدالت‌خواهى ميليون‌ها انسان باايمان، تنها، تبلور دوباره بسيج در عصر حاضر بود. فراگير شدن تفكر بسيجى كه همان اخلاص، ايمان به هدف، بالندگى و رشد آفرینی است، در ذهن همه افراد جامعه، حركتى هم‌سو را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: فعاليت‌هاى اقتصادى، پيشرفت‌هاى نظامى، دستاوردهاى علمى و...، هرکدام بخشى از بدنه جامعه را ترميم مى‌كند، ولى روح حاكم بر تمام بخش‌ها، تفكر بسيجى است.

لرستانی تصریح کرد: تفكر بسيج، ارتباط ناگسستنى ميان اجزاى نظام اسلامى را رقم مى‌زند؛ چراکه یکپارچگی اعضاى گوناگون جامعه، ناشى از يگانگى افكار آن‌هاست، خودمحورى‌ها، کج روی‌ها و ترجيح خواسته‌هاى شخصى يا گروهى بر نياز جامعه، آسيب جبران‌ناپذیری بر بدنه اجتماع وارد مى‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامى با برخورد قاطع، از فردگرايى جلوگيرى مى‌كند تا مبادا سليقه‌هاى فردى و حزبى بر صلاح ملت ترجيح داده شود و در پرتو اين تفكر، بسيج خود را حزبى سياسى يا گروهى نظامى يا اقتصادى نمى‌داند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بیان کرد: بسيج، حاصل فهم همگانى مردم از نيكى‌هاست كه يكايك آن‌ها نقش حساسى در اجراى آن بر عهده‌دارند و هر كس با توانايى‌هاى خود، نيرويى از بسيج است كه براى رساندن مملكت به جايگاه حقيقى و آرمانى‌اش تلاش مى‌كند پايدارى درراه حق و تحمل رنج‌هاى اين راه پُرحادثه، از ويژگى‌هاى ضرورى براى رسيدن به ارزش‌هاى الهى است.

وی خاطرنشان کرد: هدف مقدس، انسان را در مسير رسيدن به آن مقاوم مى‌كند. بسيج با بينش عميق خود، انگيزه لازم را براى تلاش تا پاى جان در افراد ايجاد مى‌كند، راستى گفتار، درستى عمل و اخلاص قلبى بسيجيان، زمانى مُهر تأييد مى‌خورد كه بردبار باشند و قدمى به عقب برندارند. بى‌شك، هيچ عامل ديگرى همچون استقامت نمى‌تواند اهل حق را در رويارويى با باطل پيروز گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات