اجرای سه پروژه به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال در امور برق گلستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای سه پروژه با ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال توسط امور برق گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۵۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی علت اصلی اجرای پروژه های یاد شده را بهبود و افزایش پایداری شبکه توزیع برق عنوان کردو افزود: با احداث چندین دستگاه  پست هوایی، ساماندهی شبکه های فشار ضعیف، ایجاد و افزایش قدرت مانور در شبکه زمینی 20 کیلو ولت، ضعف ولتاژ مناطق حساس و پر مصرف در این امور مرتفع شد.

وی ادامه داد: احداث خط 20 کیلوولت زمینی به متراژ 60 متر در کوی انصاری فرد به ارزش بالغ بر 114 میلیون ریال توسط امور برق گلستان انجام شده است.

کاظمی در خصوص طرح کوی انصاری فرد، تشریح کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر 900 میلیون ریال و با احداث 110 متر شبکه فشار ضعیف زمینی و 10 متر فشار ضعیف هوایی احداث شده است.

وی افزود: همچنین یک دستگاه پست هوایی به ارزش بالغ بر 600 میلیون ریال در این کوی نصب و به بهره‌برداری رس ید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اظهار داشت: احداث خط 20 کیلوولت زمینی به متراژ 50 متر در خیابان ابوریحان به ارزش بالغ بر 170 میلیون ریال، با هدف کاهش تلفات توسط امور برق گلستان انجام شده است.

کاظمی با تشریح پروژه عملیاتی در خیابان ابوریحان بیان کرد: این پروژه با ارزش بالغ بر 800 میلیون ریال شامل 100 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و 100 متر فشار ضعیف زمینی به بهره برداری رسیده است.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، همچنین یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی 400 کیلوولت آمپر به ارزش 600 میلیون ریال در خیابان ابوریحان به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر پروژه خیابان لاله زار، اظهار داشت: مبلغ کلی این پروژه بالغ بر 800 میلیون ریال است که با احداث شبکه فشار ضعیف هوایی به  متراژ 100 متر و همچنین 69 متر شبکه فشار ضعیف زمینی در این خیابان اجرا شده است.

 کاظمی با اشاره به احداث خط 20 کیلوولت زمینی به متراژ 17 متر در خیابان لاله زار گفت: همچنین یک دستگاه پست هوایی 400 کیلوولت آمپر به ارزش بیش از  600 میلیون ریال در خیابان لاله زار نصب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار